۱۳۹۲ فروردین ۱۳, سه‌شنبه

جنایتکاران علیه بشریت دیروز اصلاح طلبان امروز (ارژنگ داودی)


این نامه از درون سیاهچال های بندر عباس به بیرون ارسال شده است.
دست نوشته ای از زندانی سیاسی ارژنگ داودی خطاب به کسانی که در دهه ۶۰ و سال ۶۷ کشتار زندانیان سیاسی به عنوان نخست وزیر و وزیر ارشاد و در دهه های دیگر در سمت ریاست جمهوری و معاون وزیر کشور در سرکوب به خونین قیام دانشجویان ۱۸ تیر نقشی اساسی داشتند و دستانشان تا مرفق به خون مردم ایران آغشته است و در حال حاضردر لباس اصلاح طلبی و از طریق منابری که در رادیو و تلویزیون بی بی سی برای آنها ایجاد شده است سعی دارند دستان خونین خود و آخوند علی خامنه ای را پنهان نمایند.

هشدار بان کی مون به کره شمالی/چین نگران جنگ

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بان کی مون دبیر کل سازمان ملل امروز با بیان اینکه بحران بر سر کره شمالی از حد خود فراتر رفته است، ضمن هشدار به رژیم پیونگ یانگ گفت، تهدید اتمی یک بازی کودکانه نیست.

پناهندگی یک خبرنگار ورزشی در پی اتهام جاسوسی

رادیو آلمان: مسیب سروندی روزنامه‌نگار و مفسر ورزشی پس از صدور قرار تامین و آزادی موقت از زندان اوین، از ایران خارج شده و درخواست پناهندگی کرده است. 

سولانا: جلیلی توان مذاکره ندارد/پیش بینی شکست مذاکرات

کارشناسان بین‌المللی پیش‌بینی کرده‌اند که بخت پیشرفت در دور تازه مذاکرات هسته ای میان رژیم ایران و قدرت های جهانی که قرار است تا پایان هفته جاری برگزار شود، بسیار کم است. 

ساخت بلندترین سد جهان با رمز "یا زهرا یا مهدی"

عملیات ساخت بلندترین سد بتونی دوقوسی جهان با نام بختیاری و 2.5 میلیاردمترمکعب توان ذخیره آب در ارتفاعات زاگرس، پس از مدت ها بررسی و برنامه ریزی برای شروع سرانجام هشتم فروردین ماه امسال با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری آغاز شد.

ردیابی آزمایشات هسته‌ای زیرزمینی با سامانه....

ردیابی آزمایشات هسته‌ای زیرزمینی با سامانه موقعیت‌یاب جهانی 

تیمی از محققان دانشگاه اوهایو اعلام کرده که قصد دارد از سامانه‌ی موقعیت‌یاب جهانی (GPS) برای ردیابی آزمایش‌های هسته‌ای زیرزمینی استفاده کند.

چیزی شبیه «اینترنت چمدانی» به ایران می‌آید

سایت تریبون زمانه: آلن ایر، سخن‌گوی فارسی‌زبان وزارت خارجه امریکا، شب پیش در جریان کنفرانس «سانسور اینترنت» در واشنگتن اعلام کرد که دولت اوباما قصد دارد از اول خردادماه آینده (۲۲ماه می‌)، نهایتاً طرحی مشابه با «اینترنت چمدانی» را برای بخش‌هایی از ایران به اجرا بگذارد.

نقد و بررسی مطبوعات: تصاویر سیزده بدر تهران ومیانه

نقد و بررسی مطبوعات: تصاویر سیزده بدر تهران ومیانه: تصاویر سیزده بدر تهران ومیانه . 13 فرودین -92 به کوری چشم آخوندها وپاسداران مرگ پرور و دشمن جشن و شادی و طبیعت ومراسم نو روزی و 4 شنب...

بحرين یک جاسوس رژیم را به ده سال زندان محکوم کرد

به گزارش شبکه خبری فرانس 24، بحرين يک نفر را به جرم جاسوسی برای رژيم تهران و همکاری با سپاه پاسداران به ده سال زندان محکوم کرد. 

خبرگزاری دولتی بحرين گزارش داد، اين حکم که در ژوئيه 2011 در يک دادگاه تصويب شده بود، توسط دادگاه استيناف در منامه مورد تاييد قرار گرفت. 

بحران اتمی؛ آسوشیتدپرس: اوباما فقط یکسال فرصت دارد



خبرگزاری آسوشيتدپرس در گزارشی نوشت، رئیس جمهور آمریکا فقط يکسال برای تصمیم گیری درباره بحران اتمی رژيم تهران فرصت دارد.

این منبع نوشت، بر اساس جدول زمانی باراک اوباما، او فقط يکسال فرصت دارد تا ببيند آيا گزینه ديپلماسی می تواند رژيم تهران را وادار به دست برداشتن از برنامه غنی سازی اورانیوم کند.

براستی چه کسی در جمهوری اسلامی حکومت می کند؟


منصور امان

حاکمیت دوگانه" دیروز بود، امروز "حاکمیت چندگانه" است

به راستی چه کسی در جمهوری اسلامی حُکومت می کند؟ این پُرسشی است که رُسوایی برکناری رییس دانشگاه تهران و مُقاومت وی در برابر اخراج خود، آن را باز هم پُر رنگ تر کرده است.

جعل مدارک معاملات نفت برای دور زدن تحریمها


صدای آمریکا: تشدید تحریم ها علیه ایران و مشکلات فزاینده انتقال ارز از راه بانک های بین المللی، انجام معاملات گوناگون را برای صاحبان مشاغلی که به جابه جا کردن ارز نیاز دارند،‌ سخت تر از هر زمان دیگری کرده است.

همکاری رژیمهای کره شمالی و ایران در آزمایش بمب


رادیو آلمان: کارشناسان آمریکایی حدس می‌زنند که کره شمالی در ماه فوریه بمبی اورانیومی را منفجر کرده باشد. دلیل آنان پنهان‌کاری غیرعادی در مورد آزمایش اتمی در آن ماه است. این بمب اورانیومی می‌تواند نشانه همکاری این کشور با جمهوری اسلامی باشد.