۱۳۹۳ تیر ۱۲, پنجشنبه

روزنامة السياسه كويت:رهبر اپوزيسيون در حضور صد هزار مخالف رژيم ايران

فرار نیروهای مالکی به صحرای کربلا

کانال تلویزیونی"الحدث" یک نوار ویدئویی را پخش کرد که در آن 2500 تن از نیروهای مالکی را نشان می دهد که پایگاه های خود در مرزهای سعودی و سوریه را ترک کرده و به سمت شرق بیابان های کربلا حرکت کردند.
این 2500 سرباز و افسر توسط سید محمد طالقانی نماینده مقتدی صدر و فاطم الکریتی یکی از اعضای پارلمان عراق پیدا شدند.
یکی از افسران در مصاحبه ای گفت: " به ما دستور داده شد که پایگاه هایمان و اسلحه مان را ترک کنیم".
وی افزود:"تعدادی از سربازان هنگام عقب نشینی در صحرا بر اثر گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست دادند".

شواهد ارسال جنگنده‌های سوخو25 سپاه پاسداران به عراق خلبان این جنگنده‌ها ایرانی هستند؟

گزارشی از observers.france24: تصاویری از هواپیماهایی شکاری در عراق منتشر شده که پرچم کشور صاحب آنها پاک شده است و ارتش عراق عنوان کرده از این هواپیماها علیه داعش استفاده خواهد کرد.
دولت ایران تاکنون اعزام هر نیرو و یا لجستیکی به عراق را تکذیب کرده است. با این حال طی روزهای اخیر خبرهایی از حضور زمینی و هوایی نظامی ایران در این کشور و نبرد با داعش منتشر شده است.
از «شهادت» یک کماندوی ایرانی در عراق تا اخبار و تصاویری از فرمانده مرموز سپاه قدس ایران، قاسم سلیمانی.
در آخرین نمونه آن ارتش عراق ویدئویی از چند هواپیمای سوخو25 روسی منتشر کرده است که برای کمک و مبارزه با داعش به این کشور ارسال شده است. مقامات عراق در ویدئویی که از این هواپیما منتشر کرده اند اشاره ای به کشوری که این هواپیماها را به آنها عراق داده است نکرده اند اما شواهد متقنی از جمله نظر کارشناسان نظامی و تحلیل تصاویر وجود دارد که هواپیماهای سوخو25 که به ناگهان سر از عراق درآوردند متعلق به ایران هستند.

جنگلها قرباني چپاولگري رژيم آخوندي

يه گروه ضربت ده بيست نفره اومده بودن مي كندن مي سوزوندن مي بردن ، و گازوئيل مي ريختن پاي درختان
اينا ديگه وقت وساعت ندارن ، صبح تا غروب كارشون همينه ، ازصبح شروع مي كنن تا غروب تا شب بشه
نابودي جنگلها هرچند براي كارگزاران رژيم منافع زيادي دارد اما براي مردم ازدست دادن بسياري از امكانات زندگي است ، چرا كه تقريباً كسي نيست كه با فوايد جنگلها آشنا نباشد، جنگلها بزرگترين منبع جذب و تبديل انرژي خورشيد به انرژي شيميايي هستند ودر اين پروسه، درختان جنگل درابعاد كلان اكسيژن توليد مي كنند و يك پالايشگاه طبيعي هوا به حساب مي آيند. بخصوص در شرايطي كه صنايع و خودروها به شدت در آلودگي هوا تأثير ميگذارند.