۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

زلزله بوشهر؛ نگرانی عمیق شورای همکاری خلیج فارس

نیروگاه هسته ای بوشهر در حالی که چند روز از زلزله اخیر بوشهر در ایران می گذرد، کشورهای عرب عضو شورای همکاری خلیج فارس، خواستار بازرسی بین المللی از نیروگاه هسته ای این شهر شدند تا نسبت به آسیب‌های احتمالی زلزله بر این نیروگاه اطمینان یابند.

وبا در انتظار ساکنان یک روستا در جنوب ایران

گزارش تکان دهنده از وضعیت آب شرب ناسالم روستای دپگزان لاشار

سایت نیکشهر: دپگزان لاشار روستایی است که مردمانش آب شرب سالم ندارند و از آب تصفیه شده سرویس های بهداشتی که به قنات وسط روستا هدایت می شوند استفاده می کنند. دهها نفر به بیماری روده ای و اسهال مواجه شده اند ولی تا زمانی که وبا و التور رخ ندهد کسی به فکر نیست؟

دریاچه ارومیه ۳ متر آب کم دارد

معاون دفتر زیستگاه‌ها و امور مناطق در امور آب های داخلی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به متوسط طولانی مدت پایین‌تر است اما پیشرفت سطح آب دریاچه ارومیه همیشه با مدت مشابه در سال گذشته آن سنجیده می‌شود.

افزایش 80 درصدی قیمت زمین در تهران

مرکز آمار ایران گزارش داد: قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در تهران در پاییز 91 نسبت به فصل قبل 70 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 81.9 درصد افزایش داشته است.

جمع‌آوری ماهواره و درگیری با مردم در کردستان

طرح جمع‌آوری ماهواره از سوی نیروهای نظامی رژیم در کُردستان ایران همچنان ادامه دارد.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کُردستان میدیا، پنج‌شنبه ٢٢ فروردین‌ماه، نیروهای انتظامی و امنیتی رژیم ایران در شهر مریوان به محلات شهر رفته و اقدام به جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره کرده‌اند.

ائتلاف سه نامزد مدنظر خامنه‌ای در نیم‌ ساعت

 دیگربان: علی‌اکبر ولایتی که در فضای سیاسی ایران از وی با عنوان آقای «آقا اجازه» نام برده می‌شود٬ گفته است ائتلاف او با حداد عادل و قالیباف در کمتر از نیم ساعت شکل گرفته است.

احضار یک خبرنگار زن به پلیس امنیت تهران

خبرگزاری هرانا - فاطمه خردمند خبرنگار حوزهٔ بهداشت و سلامت در پی تماس ساعتی قبل پلیس امنیت تهران به این اداره فراخوانده شد.

خبرنگار زن بی بی سی در سوريه کشته شد


شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری اعلام کرد خبرنگار زن شبکه تلویزیونی بی بی سی و یک خبرنگار بلژیکی در منطقه آبِل در حومه استان القصیر سوریه کشته شدند.

کشته شدن یک نوجوان ۱۵ ساله عرب در شهر اهواز

یک نو‌جوان ۱۵ ساله عرب به نام مرتضی‌ سویدی، روز گذشته برابر جمعه ۲۳ فروردین ماه و به دنبال مراجعه نیروهای امنیتی برای تخریب منازل مردم، به علت شلیک مستقیم گلوله به سر کشته و دو نفر دیگر بازداشت شدند.

مجاهد خلق محمد حسين برزمهري يكي ديگر از ساكنان ليبرتي در فقدان امكانات اوليه پزشكي جان سپرد