۱۳۹۱ اسفند ۷, دوشنبه

وعده حمله دوم و كمرشكن به ليبرتي وضرورت انتقال فوري ساكنان به اشرف


 
آخوند واثق البطاط سركرده حزب الله عراق و جيش المختار به روزنامه هاي الحيات و الشرق الاوسط:
·        ما به خامنه اي به‌عنوان ولي فقيه و رهبر ملتزم هستيم و در امور نظامي و سياسي به وي مراجعه مي‌كنيم.
·        كشتن مجاهدين وظيفه ديني و اخلاقي است و در آينده نزديك آنها را مجدداً هدف قرار مي‌دهيم
·        آخوند واثق البطاط با القاعده ارتباط دارد، 1200 عمليات عليه آمريكائيان داشته و به بندر مبارك كويت ضربه زده است

بعد از سوريه، خاک عراق خط مقدم سپاه پاسداران


حزب الله به دستور رژیم تهران در سوريه می جنگد

به گزارش الجزیره، وليد جنبلاط رهبر دروزی های لبنان گفته، حزب الله به دستور رژيم تهران در سوريه می جنگد.

وی افزود، دولت لبنان در اجرای برنامه هايش شکست خورده است و در طرف مبارزه مردم سوريه قرار ندارد.

آزمایش موفق سامانه ضد موشکی اسرائیل


به گزارش رادیو فردا، اسرائيل روز دوشنبه، هفتم اسفند، اعلام کرد که برای نخستین بار مدل جديد طولانی‌ترين موشک رهگيری خود را با نام «حتص-۳» (پيکان ۳) آزمايش کرده که اين آزمايش موفقيت آميز بوده است.

موشک «حتص ۳» در ساعت هشت بامداد به وقت محلی از يک پايگاه نظامی در سواحل دريای مديترانه و بر فراز آب‌های اين دريا پرتاب شد.

بازرسی از کشتی مظنون به حمل اسلحه از ایران


به گزارش رادیو فرانسه، کارشناسان کمیته تحریمهای سازمان ملل متحد یک کشتی مظنون به حمل سلاح از ایران به یمن را مورد بازرسی قرار دادند.

این بازرسی در یکی از بنادر عدن پایتخت یمن صورت گرفت و کارشناسان سازمان ملل به همراهی ژنرال ناصر طاهری، وزیر دفاع یمن، سلاحهای حمل شده توسط این کشتی را مورد بازدید قراردادند.

بیانیه در اعتراض به بازداشت اخیر روزنامه نگاران


بیانیه جمعی از زندانیان پیشین بند 350 زندان اوین در اعتراض به بازداشت اخیر روزنامه نگاران

باز همان حکایت همیشگی و باز هم بازداشت روزنامه نگاران! مدت هاست که به نبود آزادی بیان و آزادی پس از بیان در این کشور عادت کرده ایم. در آستانه انتخابات نه تنها فضا بازتر نشده است که روز به روز هم بسته تر می شود. تو گویی شادی ها و خوشی های کوتاه نیز به ما نیامده ست. از مرخصی های کوتاه مدت برخی از دوستان و هم بندیانمان خوشحال بودیم که ناگاه خبر آمد که بیش از شانزده تن از فرزندان شریف این مملکت را  بازداشت کرده اند و همه را به کنج سلول های انفرادی انداخته اند. اینان سرمایه های احتماعی و معنوی این آب و خاک هستند که این گونه مورد بی مهری استبداد قرار می گیرند. 

مذاکرات قزاقستان به ضرر رژیم تهران خواهد بود


اینکه غرب می گوید مایل است مسئله هسته ای را از طرق دیپلماتیک حل و فصل کند به این معنا است که شرایط برای جنگ با رژیم تهران هنوز آماده نیست / غرب به دنبال آن است که اگر روزی قرار بود از گزینه های دیگری استفاده کند بتواند بگوید رژیم تهران همکاری های لازم و کافی را نداشته است.
************

سایت فرارو: قرار است فردا هشت اسفند مذاکرات ایران و گروه 1+5 در آلماتی برگزار شود. آیا این مذاکرات می تواند دستاورد مثبتی در جهت حل موضوع هسته ای در پی داشته باشد؟

رژیم اسد: آماده گفتگو با مخالفان مسلح هستیم


به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، ولید المعلم، وزیر امور خارجه رژیم سوریه امروز اعلام کرد دمشق آماده گفتگو با مخالفان حتی مخالفان مسلح نظام است.

بروجردی: درازای توقف غنی‌سازی تحریم‌ها لغو شود


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در ازای توقف غنی سازی ۲۰ درصد از سوی جمهوری اسلامی ایران، تمامی تحریم های تصویب شده علیه ایران باید لغو شود.

به گزارش العالم، علا الدین بروجردی روز یک شنبه افزود: اگر قرار باشد برای توقف غنی سازی 20 درصد (با کشورهای گروه 1+5) مذاکره شود، باید ببینیم ما به ازای آن چه خواهد بود؛ هرچند در این زمینه شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیر است و ما در مجلس فقط گاهی که نیاز باشد ورود پیدا می کنیم، همان گونه که چند سال پیش تصمیم گرفتیم که اجازه ندهیم دولت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را ادامه دهد. در هر حال نظر شخصی من، لغو تمامی تحریم ها در صورت توقف غنی سازی 20 درصدی است.

افزایش 140 درصدی قیمت برخی کالاها


بروجرد - خبرگزاری مهر: معاون فرماندار ویژه بروجرد از افزایش 140 درصدی قیمت برخی کالاها از تیرماه سال 91 تا کنون در بازار بروجرد خبر داد.به گزارش خبرنگار مهر، بیژن داودی بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنطیم بازار شهرستان در محل فرمانداری ویژه بروجرد اظهار داشت: وضع فعلی بازار وضع آشفته ای است و انتظار می رود که دولتمردان در سطح کلان کشور و مسئولین در شهرستان قیمتها را رصد و در رفع این بحران تلاش کنند.

وعده ی پول نفت، تهدید کوپُن


منصور امان

نهادهای حُکومتی جمهوری اسلامی، وعده های یکدیگر پیرامون بهبود شرایط اقتصادی را به تمسخُر می گیرند. در همین رابطه مجلس مُلاها با ژستی ریشخندآمیز به نمایش تبلیغاتی آقای احمدی نژاد، گُماشته ولی فقیه بر منصب ریاست جمهوری که روز شنبه از تلویزیون پخش شد، واکُنش نشان داده است. 

موزه خدمات بین المللی به حکومت آخوندی


حسن داعی، 24 فوریه 2013


فردا دوشنبه قرار است حسین موسویان پژوهشگر کنونی دانشگاه پرینستون و سفیر سابق جمهوری اسلامی در آلمان یکبار دیگر در واشنگتن سخنرانی کند و شیوه های دوستی و سازش با رژیم ایران را به حضار توضیح دهد. این بار نیز، سخنران دیگری که وی را همراهی و کمک میکند، توماس پیکرینگ، لابیست معروف، مشاور ارشد نایاک و دیپلمات سابق آمریکاست. در یکی دو سال گذشته، این زوج سیاسی بارها در کنار یکدیگر نشسته و در باره مزایای دوستی با آخوندها روضه خوانده اند.

مذاکرات اتمی؛ زنی که موی دماغ رژیم شده است


شفاف نیوز: به‌رغم اعلام برخي منابع غربي مبني بر احتمال تغيير رئيس تيم مذاکره‌کننده آمريکا در مذاکرات 1+5 با جمهوري اسلامي ايران در آلماتي، "وندي شرمن" که به اخلال در دستيابي به نتيجه در مذاکرات گذشته هسته‌اي شهرت يافته بود، بار ديگر به عنوان رئيس تيم آمريکا وارد آلماتي شد که پالس خوبي براي طرف ايراني به شمار نمي‌آيد.

تا خرداد ماه آينده: اعدام 37 نفر تنها در استان كهكيلويه و بوير احمد




تا خرداد ماه آينده: اعدام 37 نفر تنها در استان  كهكيلويه و بوير احمد
دژخيمان خامنه اي قصد دارند تا خرداد ماه 37 نفر را تنها در استان  كهكيلويه و بوير احمد اعدام كنند.

شلیک خمپاره‌ سپاه پاسداران, جوان ١٨ ساله را زخمی کرد



601960_150381875122060_316646876_n
نیروهای نظامی سپاه پاسداران در مناطق مرزی "بورآلان" علاوه بر میلیتاریزه نمودن ارتفاعات منطقه و احداث پایگاه نظامی جدید، اقدام به شلیک بدون هدف کرده که زخمی شدن برخی از هموطنان را در پی دارد. جوان ١٨ ساله به نام "محمد رسولی‌ قزلباش" به علت اصابت ترکش خمپاره در نزدیکی روستای "کُلیک" زخمی شده است.

اعتصاب غذای هزاران زندانی فلسطینی دراعتراض به مرگ یک زندانی



318252_150370888456492_565836884_n
مرگ ناگهانی آقای عرفات جرادت، زندانی فلسطینی که شامگاه شنبه (۲۳ فوریه / ۵ اسفند) در زندان اسرائيل درگذشت، اعتراض هزاران فلسطینی را در قالب اعتصاب غذا در پی داشته است.