۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۲, دوشنبه

خامنه اي در پي فرار از بحرانها

ولي فقيه نظام آخوندی، با اذعان به تنگناي ناگزير رژيم در مذاكرات اتمي و بحران تحريمها، برجستجوي راه حلهاي ديگر تأكيد كرد و در مقابله با رفسنجاني و روحاني، گفت: توصيه من هميشه به مسئولين اينه ميگم در كار سياست خارجي در كار مبادلات بين المللي، در مسائل گوناگون هرچه تلاش و ابتكار هست به خرج بديد من موافق با تلاش و ابتكار وپيشرفت و مذاكره و از اين حرفها هستم منتها اينها را گره نزنيد با نقاط گره و ضعفي كه امروز تصور مي كنيد در كشور هست، مثل مسئله تحريم، مسئله تحريم را جور ديگري حل كنيم.

تورم؛ توکلی، دولت روحانی را شارلاتان نامید



دیگربان: احمد توکلی٬ نماینده مجلس می‌گوید «تورم» موجود در ایران «هرگز» تعدیل نمی‌شود و سیاست‌های «غلط» دولت احمدی‌نژاد در چهار سال دولت روحانی هم «تعدیل» و «تنظیم» نخواهد شد.
به گزارش «خبرگزاری دانشجو»٬ آقای توکلی در جمع دانشجویان دانشگاه ایلام اقتصاد ایران را اقتصادی «مریض» دانسته که مدعیان «علاج ضربتی» آن «ساده» یا «شارلاتان» هستند.
وی با انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت احمدی‌نژاد٬ نتیجه اجرای طرح‌های زودبازده در دولت‌های نهم و دهم را «اتلاف منابع ملی» دانسته و گفته این سیاست جوانان بیکار را «بدهکار» هم کرد.

يارانه يک سوم جمعيت بايد قطع شود

نماينده اردبيل، نير، نمين و سرعين در مجلس گفت: يارانه يک سوم جمعيت ايران براي صرفه‌جويي در هزينه‌هاي عمراني و سرمايه‌گذاري‌ها در بخش‌هاي زيربنايي بايد قطع شود.منصور حقيقت‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبيل اظهار کرد: اميدواريم با تدابيري مناسب و احصاي اطلاعات دقيق جمعيتي و خانوارها دولت با مجوزي که مجلس صادر کرده است بتواند يارانه بيش از يک سوم جميعت کشور را که اغلب از اقشار متوسط و بالا هستند قطع کند تا زمينه حرکت تحولي در تامين منابع اعتباري کشور در بخش‌هاي عمراني و اقتصادي فراهم آيد.وي به انصراف 5/2 ميليون ايراني از دريافت يارانه به عنوان يک حرکت مقبول و مناسب با معيارها و شاخصه‌هاي مناسب اشاره کرد و افزود:

تشدید پخش پارازیت؛ مراجعه مردم به بیمارستان

من پزشک هستم و از تهران تماس می گیرم ارسال پارازیت بسیار شدید در منطقه 3 انجام می شود بخصوص در قلهک که امواج ارسالی بسیار قوی و خطرناک باعث نوسانات شدید در برق منطقه گشته بطوری که در تماس با اداره برق علنا اعلام می کنند که در اثرامواج ماکروویو پخش شده می باشد همچنین علائمی چون سرگیجه شدید غش ضعف حال تهوع و تاری دید و بی حسی و سبکی سر تپش شدید قلب در مراجعه به بیمارستان ایران و کیان و... از طرف مراجعه کنندگان دیده میشود لطفا اطلاع رسانی نمایید تا شاید اندکی عاملین انجام پخش این پارازیت ها که به صورت سیار و ثابت صورت می گیرد به وجدان خود رجوع کرده و دست از این کار غیر انسانی بردارند.

اشتباه اوباما در مورد سوریه؛ اعتراف جان کری

وزیر خارجه آمریکا در جلسه ای با رهبران گروه‌های معارض سوریه که روز پنج شنبه در واشنگتن برگزار شد، تأکید کرد که در جنگ علیه رژیم بشار اسد ما وقت زیادی تلف کردیم.

به گزارش فارس، اظهارات جان کری توسط سه نفر از حاضران در این جلسه منتشر شده که خواسته‌اند نامشان فاش نشود.

این جلسه در محل وزارت خارجه آمریکا برگزار شد که یکی از اعضای شورای امنیت ملی آمریکا نیز در آن حاضر بود.