۱۳۹۲ شهریور ۱۲, سه‌شنبه

آماده سازي وآوردن نیروهای مسلح براي كشتار بقيه ساكنان اشرف

نيروهاي عراقي حوالي ساعت 11 صبح با شكستن قفل محوطه محل اقامت باقيمانده ساكنان اشرف به بهانه مسخره اينكه ساكنان اينجا را خرج گذاري كرده اند وارد محوطه شدند.
نيروهاي گردان باصطلاح حفاظت اشرف با سلاح و چوب و چماق آماده ورود و حمله به محل اقامت نفرات باقيمانده، شدند و با زرهپوشهاي هاموي و افراد چماقدار و مسلح تمام وروديها و خروجيها را محاصره كردند.
ساكنان به نيروهاي مهاجم گفتند هر گونه ورود بايستي با حضور نمايندگان سازمان ملل و سفارت آمريكا باشد. سرانجام ساعت 12 و 30 دقيقه نيروهاي مهاجم به ورودي محوطه اقامت كه قفل ورودي آنرا شكسته بودند بازگشتند و در آنجا در حاليكه آماده حمله هستند، مستقر شدند.

اخبار تکمیلی در باره شلیک موشک در شرق مدیترانه

اسرائيل از آزمايش موشکي مشترک با آمريکا در مديترانه خبر داد 

مسكو - وزارت دفاع روسيه روز سه شنبه دراطلاعيه اي پرتاب دو موشك بالستيك ناشناخته دردرياي مديترانه را تاييد كرد.  

بگزارش ايرنا دراطلاعيه روابط عمومي وزارت دفاع روسيه آمده شده است: سيستم هشداردهي موشكي روسيه پرتاب دو موشك بالستيكي را در درياي مديترانه ثبت كرده است. 

در همين حال خبرگزاري ريانووستي هم به نقل از يك منبع آگاه در دمشق اعلام كرد كه دو موشك بالستيكي در دريا فرود كردند. 

اعدام یک جوان دیگر در زندان کارون اهواز

پسر جوانی که مزاحم خواهرش را به قتل رسانده بود سحرگاه امروز در زندان به دار مجازات آویخته شد.

عاون قضائی دادگستری استان خوزستان در این باره گفت: پسر اعدامی به نام سمیر چندی قبل در جریان درگیری در یکی از روستاهای اطراف آبادان با ضربه های کارد مرتکب قتل پسر جوان دیگری شده بود.

سمیر پس از دستگیری در بازجویی ها مدعی شد مقتول مزاحم خواهرش می شده و او برای تذکر به پسر مزاحم سراغ او رفته که در جریان درگیری با ضربه کارد مرتکب قتل شده بود.

منابع اطلاعاتی: رژیم تهران در جریان حمله شیمیايی اسد بوده

سازمان اطلاعاتی آلمان اطمینان دارد که رژیم بشار اسد مسئول حملات شیمیایی در سوریه بوده است. این سازمان مخفی از شنود مکالمه تلفنی میان حزب‌الله لبنان و سفارت جمهوری اسلامی در تأیید نقش بشار اسد در این حمله خبر می‌دهد

به گزارش رادیو آلمان، گرهارد شیندلر، رئیس سازمان اطلاعاتی ‌آلمان گفته است که فقط این رژیم بشار اسد است که ماده‌ی رزمی دوگانه‌‌ای مانند "سارین" را در اختیار دارد. 

وی می‌گوید که تنها کارشناسان رژیم اسد می‌توانسته‌اند این ماده را ترکیب کرده و در موشک‌های کوچک جاسازی کنند.

کاترين اشتون خواستار تحقيق در مورد قتل عام مجاهدین شد

کاترين اشتون رئيس سياست خارجی اتحاديه اروپا طی اطلاعيه ای گفت، من به قويترين شکل ممکن کشتاری را که در کمپ اشرف رخ داده محکوم می کنم. کشتاری که بنا به گزارشات مختلف جان شمار زيادی از ساکنان اين کمپ را گرفته است. 

این مقام اروپايی افزود، شرايطی که اين واقعه بی رحمانه در آن انجام شده، بايد روشن شوند و آنها که مقصر بوده اند به طور کامل در مقابل عدالت قرار بگيرند. اتحاديه اروپا به يک راه حل صلح آميز برای مسأله کمپ اشرف متعهد است و من به طور کامل از تصميم يونامی بنا به وظيفه انسان دوستانه ای که دارد حمايت می کنم تا يک ارزيابی مستقل و شفاف از اين حادثه تراژيک به دست آورد.

بحران سوریه؛ حزب‌الله لبنان به حالت آماده‌باش درآمد

ایسنا: منابعی در داخل حزب الله لبنان اعلام کردند که این حزب برای رویارویی با هرگونه حمله احتمالی به سوریه به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، برخی اعضای حزب الله لبنان و ساکنان شهر صور در جنوب این کشور و روستاهای اطراف آن اعلام کرده‌اند که پایگاه‌های نظامی این حزب از چند روز گذشته به حالت آماده‌باش درآمده‌ است.

این منابع افزودند: آماده‌باش مذکور به عنوان جزئی از حالت آماده‌باشی است که حزب الله اخیرا برای رویارویی با هرگونه جنگ احتمالی علیه سوریه اعلام کرده بود.