۱۳۹۲ آبان ۱۶, پنجشنبه

سخن بزرگان (رودیار کیپلینگ)


محرم ، ماه قیام برای آزادی


دستگيری مدير شبکه العالم تلويزيون عرب زبان رژيم آخوندی در قاهره

سقز: تظاهرات هزاران تن از مردم سقز عليه اعدام

سخنگوی اشتون: مذاكرات اتمی بسيار پيچيده است


سخنگوي مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا مذاكرات هسته اي رژیم ايران وگروه 1+5 را بسيار پيچيده خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسكاي نيوز:"مايكل مان" سخنگوي "كاترين اشتون"مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا لحظاتي پيش در نشستي خبري پس از پايان دور اول مذاكرات هسته اي ايران و گروه 1+5 در شهر ژنو اظهار داشت:مذاكرات قدرت هاي جهاني وايران بسيار پيچيده است.

منبع آمریکايی: ولی فقیه در آستانه خوردن زهر اتمی

همزمان با آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای در ژنو، شایعه‌ای توسط آمریکا مطرح شده که جمهوری اسلامی پذیرفته است به صورت موقت تمامی فعالیت‌های هسته‌ای خود را تعلیق کند.
برخی از خبرنگاران آمریکایی با هدف تحت الشعاع قرار دادن روند مذاکرات شایعه پذیرش تعلیق موقت تمام فعالیت های هسته ای از سوی جمهوری اسلامی را مطرح می کنند.

اعدام سه تن دیگر در زندانهای سنندج و بندرعباس


امروز ساعت چهار بامداد به وقت محلی دو تن دیگر در زندان بندر عباس اعدام شدند. و روز سه شنبه هم در زندان سنندج یک تن دیگر به دار آویخته شد.
بنابه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، اسماعیل محمودی فرزند موسی بهمراه همجرمش احمد جنگجو اهل میناب روستایی بنزک به اتهام قتل عمد که از سال 1388 در زندان بسر می‌برند، ساعت چهار بامداد امروز در زندان بندر عباس به دار آویخته شدند.
از طرفی دیگر احمد سيف پناهي روز سه شنبه در زندان مرکزی سنندج اعدام شده است.

ترور دو تن دیگر اینبار در شهرستان خاش + عکس

تیراندازی به خودروی پژو، اینبار در شهرستان خاش دو کشته بر جای گذاشت / گزارش تصویری
فعالان در تبعید: بر اثر تیراندازی افراد نا‌شناس به سمت یک خودرو در شهر خاش استان سیستان و بلوچستان دو نفر کشته بر جای گذاشت.
بنا بر اطلاع”کمپین صلح فعالان در تبعید” روز پنجشنبه ۱۶ آبان، سرنشینان خودروی پژو 405 توسط دو خودروی زانتیا و پژو پاری مورد هجوم و تیراندازی از سوی سرنشینان دو خودروی زانتیا و پژو پارس قرار گرفتند. (عکس)