۱۳۹۲ فروردین ۹, جمعه

روسیه: از کنترل خارج شدن اوضاع در کره شمالی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، روسیه امروز درباره اقدامات یکجانبه ای که ممکن است اوضاع در کره شمالی را از کنترل خارج کند، هشدار داد. این در حالیست که حکومت کره شمالی موشک های خود را برای حملات احتمالی به آمریکا آماده می کند.

خبر تجمع احتمالي باند احمدي نژاد مشايي در ورزشگاه آزادي و زور آزمايي در مقابل ولي فقيه

به گزارش سايت ديگربان,برخی رسانه‌های باند ولي فقيه از تلاش باند احمدي نژاد – رحيم مشايي برای برگزاری يك تجمع ۱۰۰ هزار نفری در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ در ورزشگاه آزادی تهران خبر داده اند.

مورد اصابت قرار گرفتن تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران رژیم در فرودگاه دمشق

فعالان سوری روز گذشته یک فیلم ویدیویی منتشر کردند که در آن چگونگی آتش گرفتن یک هواپیما هنگام فرود در فرودگاه دمشق را نشان می دهد.
به گزارش العربیه ,منابع مخالفان می گویند این هواپیمای باربری ایرانی که حامل اسلحه بوده,

ارتش ترکیه با توپخانه به پایگاه‌های «پ. کا. کا.» در شمال عراق حمله کرد


یک هفته بعد از اعلام آتش بس یکجانبه از سوی عبدالله اوجالان- رهبر کردهای ترکیه، نیروهای ترکیه بامداد امروز پنجشنبه، پایگاه‌های حزب کارگران کردستان»پ. کا.کا.» در شمال عراق را مورد حمله توپخانه قرار دادند.

عراق ۱۸نفر را به رغم اعتراض بين المللی اعدام کرد

روز چهارشنبه يک مقام ارشد گفت عراق اين ماه 18نفر را اعدام نمود،
8تن از آنها دقيقاً در روزی که يک حمله عليه وزارت دادگستری به وقوع پيوست، اعدام شدند.

بدهی برقی پاکستان به ایران به 51 میلیون دلار رسید

پایگاه اطلاع‌رسانی پاکستان آبزرور در گزارشی نوشت که پاکستان بابت صادرات برق ایران به این کشور 51 میلیون دلار به ایران بدهکار است و قصد دارد این بدهی را به جای پول نقد با برنج و گندم پرداخت کند. 

واکنش آمریکا به اقدام جدید رهبر رژیم کره شمالی

 چاک هیگل وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی در واکنش به اقدام جدید رهبر کره شمالی اعلام کرد، آمریکا آماده است با هر اقدام احتمالی از جانب کره شمالی مقابله کند.

به گزارش انتخاب، وی تصریح کرد :ما برای مقابله با هرگونه اقدام احتمالی آماده خواهیم بود و باید آماده باشیم.

سوریه؛ آمریکا طرح منطقه پرواز ممنوع را بررسی می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، کاخ سفید امکان ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز آسمان سوریه را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما تمام گزینه‌ها را در مورد سوریه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سركيسه كردن صيادان توسط مامورين گشت رژيم

اداره شيلات بجاي اينكه از صيادان و حل و فصل مشكلات شغلي و معيشتي آنها حمايت كند و كار و وظيفه خودش را انجام دهد، عملا با ترفندهاي مختلف تلاش ميكند كه از جيب خالي صيادان به نفع دولت بردارد .

معترضان مصری خانه وزير را محاصره کرده اند

به گزارش شبکه عرب زبان العالم، صدها معترض مصری خانه وزیر کشور را در قاهره محاصره کرده اند و نیروهای امنیتی برای متفرق کردن آنان از گاز اشک آور استفاده می کنند.

موش های آدم خوار در تهران: خطری پس از زلزله

تحقیقات نشام می دهد نوع جدیدی از  موش های قدیمی که توانایی زنده خواری و كودك خواری در آنها وجود دارد، در تهران دیده شده است.