۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

برای صلح در جهان لازم است که رژیم آخوندی سریعا سرنگون شود

به قلم عالیجناب الساندرو پاگانو, نایب رئیس کمیسیون بودجه پارلمان ایتالیا
۳ ژوئیه ۲۰۱۰ - در یک استادیوم در حاشیه پاریس ۷۰ هزار نفر بودیم. تبعیدیان و پناهندگان ایرانی که از نصف جهان آمده بودند همراه با نمایندگان پارلمان تقریبا تمامی کشورهای غربی برای تظاهرات علیه رژیم روحانی خامنه ای و احمدی نژاد . ایرانیان مخالف که از ۳۰ سال قبل در این قسمت از جهان برای جلوگیری از کشته شدن ایران را ترک کردند صدها هزار نفر می باشند که خیلی از آنها ۲۶ ژوئن گذشته ، مثل هرسال با شعار ایران دمکراتیک و ایران جمع شدند.
برای اعلان همبستگی با آنان، از پارلمان ایتالیا، ما چهار نفر بودیم، علاوه بر من، کارلو چیچولی (رئیس هیئت و نوک پیکان این ابتکار فوق العاده)، الیزابتا زامپاروتی از حزب دمکراتیک، ماسیمو رومانیولی از حزب مردم آزادی. همانطور که دیده می شود یک ابتکار اصولی با شرکت همه پارلمان ایتالیا.
تظاهرات مانند هر سال به مناسبت یادآوری روز ۲۰ ژوئن ۱۹۸۰ سازماندهی شده بود روزی که در آن رژیم زنان و مردان اپوزسیون را قتل عام میکند. در آن روز بیش از ۵۰۰ نفر کشته شدند و در آن زمان احمدی نژاد جزء گروه جوخه اعدام بود و مسئولیت زدن تیر خلاص به قربانیان تیره بخت را داشت.
۳۰ سال گذشت ولی هیچ چیز عوض نشد. از آن زمان دستگیریهای خودسرانه ، تیرباران و محاکمات دسته جمعی یک روش شد . رژیم در برابر هیچ چیزی متوقف نشد و هر کس که مخاالف بود بدون هیچ توجهی کشته می شد حتی کودکان ، زنان باردار و سالمندان .
دیکتاتوری با کالبد اسلامی هرگز از استفاده از مذهب برای توجیه آدمکشی و جنگ کوتاهی نکرد ( در نظر بگیریم تهدیدات آن علیه اسرائیل ، که به عقیده احمدی نژاد بایستی از صفحه روزگار محو شود )
آنچه که خیلی بد است این است که تمامی این نادرستی ها و بدی ها در روز روشن و بدون هیچ شرمی صورت میگیرد .
۲ موضوع متمرکزی را متحان کنیم
۱- در آخرین انتخابات ، احمدی نژاد بوسیله تقلبات پیروز شد و در روزهای بعد جوانان موج سبز را که با نتیجه انتخابات مخالفت میکردند به گلوله بست
۲- همانطور که تمامی جهان می داند ، احمدی نژاد درحال آماده کردن بمب اتم از طریق غنی سازی اورانیوم می باشد. دیکتاتور همواره مانع بازرسان بین المللی در کشورش بوده و مانع هر نوع کنترل آنها و در روزهای گذشته خبرهای رسیده از امریکا حاکی است که ایران اکنون اورانیوم غنی شده کافی برای تولید ۲ بمب اتم تا چند ماه دیگر دارد.
خوشبختانه از مدتهاست که اپوزسیون دیکتاتور که بخوبی سازماندهی شده ، در دو گروه که زیر یک پرچم می باشند گرد آمده اند: شورای ملی مقاومت ایران ( دارای ۵۰۰ عضو که پارلمان در تبعید را نمایندگی میکند ) ، که دفتر آن در پاریس می باشد و رئیس جمهور آن مریم رجوی می باشد که ما میهمان او بودیم ، و مجاهدین خلق که در اشرف می باشند. این کمپ یک نواری در زمینی به وسعت ۳۶ کیلومتر مربع می باشد که در قلب عراق ، نزدیک بغداد قرار دارد. در حال حاضر در این زمین ۴ هزار مخالف ایرانی تبعیدی وجود دارند ، بخش اعظم آنها انسانهای فرهنگی ( تحصیل کرده ) می باشند. انها یک سد و مانع واقعی علیه تلاشهای توسعه طلبانه دیکتاتوری اسلامی می باشند.
آنها کاملا غیر مسلح می باشند و برای ممانعت از حمله و هجوم و قتل آنها ، آنگونه که در ۲۸ ژوئیه گذشته اتفاق افتاد انها تحت حمایت امریکا قرارگرفتند.
مجاهدین اشرف روزانه و سخت کوشانه مشغول جلب توجه افکار عمومی جهانی نسبت به فقدان دمکراسی و آزادی درایران می باشند و به افشای دروغهای رژیم ایران می پردازند.
در این نقطه بعضی ها ممکن است بپرسند : برای چی در میان بحرانها و مشکلات مختلف ، بایستی به این دیکتاتور هم بپردازیم ؟
بهرحال برای اینکه فرهنگ فارسی و غربی خواهر می باشند ( بخاطر داریم که اصلیت این کشور هند – اروپایی است ) ولی بالاتر از ان چطور می توانیم به آن فکر نکنیم در حالی که ایران روزانه هر چه بیشتر به یک دولت خطرناک و قاتل تبدیل شده و همچنین به دنبال کسب سلاحهای کشتار جمعی می باشد .
دفاع از حقیقت یک فضیلت است ولی امروز نیاز است که به دلایل بیشتری آنرا انجام داد. واضح است که در واقع تحریمهای جامعه بین المللی کافی نست زیرا که آنها عادت کرده اند که قدرت خود را با خشونت اعمال کنند و هیچ قائده و قانونی را محترم نمی شمارد.
چیزی که واقعا درعوض تفاوت ایجاد میکند افکار عمومی می باشد. وقتی که او بخوبی قدرت فشارش را اورگانیزه میکند فوق العاده می شود. و به این خاطر است که لازم است که تکانی بخوریم و اطراف احمدی نژاد را زمینی سوران کنیم. و بخاطر بیاورید که در سال ۱۹۳۸ مشی نرم سیاستمداران اروپایی در آن زمان اروپا را به هیتلر تقدیم نمود. امروز انتشار اخبار در باره دیکتاتوری آخوندی – اسلامی – ایرانی که برای خیلی ها ناشناخته می باشد یک کار درست می باشد.
ولی غرب بایستی سریعتر بجنبد زیرا که احمدی نژاد و خامنه ای بزودی بمب اتم خواهند داشت و یک ثانیه در استفاده از آن مکث نمیکنند.
اکنون افکار عمومی را به حمایت از مقاومت ایران جلب کردند معنی اش صلح و آزادی همه جهان می باشد.

برخی کشورها از تحويل سوخت به هواپيماهای رژیم خودداری کردند

مخبر کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: تحريم سوخت هواپيما اقدامي بر ضد حقوق بشر و خلاف معاهدات بين المللي است.

"کاظم جلالي" افزود: ايران مي تواند با استناد به معاهده هاي بين المللي به سازمان ملل و ايکائو (سازمان بين المللي هواپيمايي کشوري) شکايت کند.
وي افزود: عدم تحويل سوخت به هواپيماهاي مسافربري ايراني در فرودگاه کشورهاي خارجي از مفاد قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل نيست و اين نوع تحريم هاي غيرانساني را رئيس جمهور آمريکا در ادامه سياستهاي يکجانبه و خصمانه کاخ سفيد در قبال ايران به تصويب رسانده است.
جلالي از برگزاري نشست مشترک وزير راه و ترابري و نمايندگان کميسيون امنيت ملي مجلس در روز جاري براي بررسي موضوع تحريم سوخت هواپيماها خبر داد و افزود: کميته ي ويژه اي بمنظور بررسي تحريم سوخت هواپيما در مجلس تشکيل شده که اين کميته از عصر يکشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد.
مخبر کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: رئيس جمهوري آمريکا با امضاي اين مصوبه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا ايران را به زعم خود در انزواي بسيار شديد قرار دهد.
وي افزود: اين اقدامات يکجانبه آمريکا براين اساس صورت گرفته تا دسترسي ايران به واردات فرآورده هاي نفت پالايش شده همچون بنزين و سوخت جت و همچنين دسترسي کشور ما را به سيستم بانکداري بين المللي غيرممکن سازد.
گفتني است طي چند روز گذشته کشورهاي امارات متحده عربي، کويت و آلمان از تحويل سوخت به هواپيماهاي مسافربري ايراني خودداري کرده اند.