۱۳۹۲ تیر ۲۷, پنجشنبه

ايران: آزار و اذيت و شكنجه مضاعف زندانيان در زندان بندرعباس در ماه رمضان

تظاهرات در نيويورك همزمان با اجلاس شوراي امنيت

برملا شدن اسرار نظام آخوندی در تلويزيون رژيم

آخوند ریشهری در تلويزيون رژيم فاش کرد که در جريان پرونده مهدی هاشمی در دهه 60، هاشمی رفسنجانی در آن روزها به وی می گفت امشب که می خوابيد، شايد فردا صبح آيت الله منتظری رهبر باشد و با اقداماتی که انجام می دهی ممکن است باعث شود ديگر در مسير انقلاب جايگاهی نداشته باشی و مجبوری در خارج از کشور زندگی کنی!

اعتراض زندانیان سیاسی اوین و انتقال به سلول انفرادی

خبرگزاری هرانا - در پی انتقال علی ناظری از بهداری زندان اوین به زندان زابل، بند ۳۵۰ شاهد اعتراضاتی بود و ۶ تن از زندانیان سیاسی به سلول انفرادی منتقل شدند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز گذشته دکتر علی ناظری از بهداری زندان اوین با برانکارد به زندان زابل تبعید شد. 

توقیف کشتی ترکیه ‌ای حامل سلاح در مصر

یک منبع امنیتی مصر اعلام کرد، مقامات مصری یک کشتی ترکیه ای را که حامل سلاح های صوتی قابل تنظیم بود، در بندر شرقی پورت سعید شناسایی و توقیف کردند. 
  
به گزارش تسنیم، منابع امنیتی مصر از توقیف یک کشتی ترکیه ای حامل سلاح در بندر شرقی شهر «پورت سعید» خبر دادند. 

به گزارش شبکه خبری «اسکای نیوز»، یک منبع امنیتی مصر  اعلام کرد، مقامات مصر یک کشتی ترکیه ای را که حامل سلاح های صوتی قابل تنظیم بود، در بندر شرقی پورت سعید شناسایی و توقیف کردند. 

پلیس امنیت رژیم سینماگران معترض را تهدید کرد

رئیس پلیس امنیت تهران گفت:خانه سینما مجوزی برای برگزاری تجمع ارائه نکرده است.

رئیس پلیس امنیت تهران در مورد فراخوان برخی سایت ها و افراد برای تجمع مقابل خانه سینما از صبح پنجشنبه اظهار داشت: برگزاری هرگونه تجمع نیازمند ارائه مجوز از سوی وزارت کشور است و تاکنون مجوزی از سوی خانه سینما به پلیس ارائه نشده است.

يکی از مخالفان پوتین به پنج سال زندان محکوم شد

الکسی ناوالنی یکی از رهبران مخالف دولت روسیه به پنج سال زندان محکوم شد. 

شبکه تلویزیونی راشاتودی در گزارشی گفت: طرفداران ناوالنی در جلوی ساختمان دادگاه تجمع کرده اند و منتظر ماشین حامل او هستند و شعارهایی برای آزادی ناوالنی سر می دهند.

ناوالنی که یک وبلاگ نویس است و با فساد مبارزه می کرد از همان ابتدا بر بیگناهی اش پافشاری داشت. اما دادگاه او را به دلیل تبانی در اختلاس به پنج سال زندان محکوم کرد.