۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

طنزطلسم شكسته

بازداشت ۱۰۰۰ نفر در تهران

 مدیر مبارزه با شرکت های هرمی خبر از بازداشت ۱۰۰۰ نفر از "سرشاخه های شرکت های هرمی" در تهران داد.به گزارش دانشجو نیوز تقوی مدیر مبارزه با شرکت های هرمی در معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: "بدنبال ضرباتی که از سال گذشته بر علیه شرکت های هرمی از سوی وزارت اطلاعات انجام شد امروز نیز یک عملیات مهم علیه ۲۰ دفتر شرکتهای هرمی انجام خواهد شد." پیش از این وزارت اطلاعات شرکت هایی مانند: "کوئست اینترنشنال (کیو.آی)، آمگا گلوبال، اسکای وی-گالف، سان‌شاین امپایر، گریفین، پالینور، آسو گستر شرق، ایم‌تریسرز، ویپرول، ویکتوری وی، پارمیس، اف اس جی، سیلور فسیلیتی، ایمپریال اینوستمنت، تلاش گستر تجارت-اینوایتینگ، تراست اینوست، تچوار، پی‌.آی‌.جی، تی ام فاند، ریئل فایننسرز، فایننسرز، وال استریت اینوست، نتف کرپ، ولنسی، جی ام ای، پورت فولیو اینوستمنت، گاما نت، یو ان کامین، ویفاند، یونایتد فاند، اکو گروپ اینوستمنت، اکسیم فاند، ترمو هائس، نتف، گلدن ویلج، ایولو، گمبیت، مگا هلدینگ، پی آی جی، شبکه گردان موفق، الوند، جی ام آی، یورو تاپ، سان‌شاین امپایر- سی نت اینترنشنال و فارکس" را از شبکه‌های "غیرمجاز هرمی" دانسته بود که فعالیت آنها در ایران ممنوع می باشد.

بعد از ممنوعیت این "شبکه های هرمی" بسیاری از اعضای آنها طی چند مرحله بازداشت شده اند از همین روی مدیر مبارزه با شرکت های هرمی، گفته است که "ضربات وزارت اطلاعات تا محو کامل آنها ادامه خواهد داشت."

به گزارش مهر، تقوی با اشاره به عملیات امروز که راس ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در نقاط مختلف تهران توسط ماموران نیروی انتظامی انجام خواهد شد، گفته است: "در این عملیات ویژه هدف دستگیری افراد نیست هر چند که سران این شرکت ها دستگیر خواهند شد اما افراد فریب خورده و مالباخته بازداشت نخواهند شد بلکه با خانواده هایشان تماس می گیریم و آنها را تحویل خانواده هایشان خواهیم داد."

وی در ادامه به مردم متذکر شد که سرمایه های خود را در اختیار این شرکت قرار ندهند زیرا سرمایه شان در معرض خطر خواهد بود.

لری ( گروه کر دختران لر)

سرود لری خواننده میرزاوند

دولت كودتايي هشت ميليارد درآمد افزايش قيمت نفت را به جيب چه كسي واريز كرده است ؟

هشت میلیارد دلار درآمد افزایش قیمت نفت باید به حساب ذخیره ارزی واریز می‌شد اما نشده است.
حكومت آخوندی در بودجه خود قیمت هربشکه نفت را 65دلار محاسبه کرده است. میزان فروش نفت را هم دو میلیون و 200هزار بشکه در روز تعیین کرده است.
نفت روزانه بشکه‌یی 75دلار فروخته شده یعنی 10دلار بابت هربشکه مازاد درآمد بوده است که در کل سال، 7میلیارد و 800 میلیون دلار می‌شود. یعنی حدود 8میلیارد دلار باید به حساب ذخیره ارزی وارد شود، ولی بر اساس گزارش خزانه حكومت آخوندي ، یک دلار هم واریز نشده است. انصاری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از دولت حمدی‌نژاد خواست در این باره توضیح بدهد.

دبیر"ستاد حقوق بشر قضائیه"رژیم: آمریکائی های زندانی به زودی محاکمه می شوند

به گزارش سایت "ستاد حقوق بشر قوه قضائیه" رژیم،  محمدجواد لاریجانی  دبیر این ستاد در دیدار با پیتر مارو وزیرامورخارجه سوئیس، درپاسخ به سوال وی درباره وضعیتدو کوهنورد  آمریکایی زندانی در ایران گفت که این دو به زودی محاکمه خواهند شد. دادگاه.

شایان توجه است که سویس حافظ منافع آمریکا در ایران است.

حذف یارانه ها؛ بازار خودرو در خواب زمستانی

اگرچه بازار خودرو کشور معمولا در دی ماه هر سال با رونقی نسبی روبه‌رو می‌شود، اما امسال خبری از این رونق نبوده و به قول نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت، بازار جانی ندارد.
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، آن‌طور که خبر می رسد، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت سوخت، اصلی‌ترین دلیل «بی‌جانی بازار» به حساب می‌آید و همین موضوع، مشتریان در مورد خرید خودرو مردد و نسبتا بی‌رغبت کرده است. این در شرایطی است که بازار خودرو کشور معمولا در دی ماه با رونقی نسبی روبه‌رو می‌شد و این رونق در اسفند ماه به اوج خود می‌رسید. با شرایط فعلی، فعالان بازار امید چندانی به «شب عید» نیز نداشته و به رونق گرفتن خرید و فروش خودرو در واپسین روزهای سال نیز به دیده تردید می‌نگرند.

اعدام پنج تن دیگر در خرم آباد

صدا و سیمای رژیم: 5 قاچاقچی مواد مخدر در خرم آباد اعدام شدند. دادگستری لرستان اعلام کرد : این افراد به جرم تهیه و توزیع مواد مخدر در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی خرم آباد به اعدام محکوم شده بودند و این حکم به تایید دادستان کل کشور رسیده بود .