۱۳۹۲ فروردین ۱۴, چهارشنبه

بچه های خیابان: فيلمي در باره بتول سلطاني از تيف تا اصفهان و از ا...

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران: هشدار به ملل متحد و دولت آمریکا


آخوند مصلحی، وزیر اطلاعات رژیم آخوندی مأموریت اصلی خود از سفر به عراق را که از سوی خامنه ای به او واگذار شده است «پیگیری جدی اخراج مجاهدین از عراق» توصیف کرد.

وی پس از ملاقات با فالح فیاض مشاور امنیت ملی مالکی گفت: «پیگیری جدی اخراج مجاهدین از عراق... در این سفر به‌ طور ویژه به آن پرداخته خواهد شد. ما مصر هستیم هر چه زودتر این مجموعه از داخل عراق جمع بشه و با هماهنگی که صورت گرفته‌ انشاالله به‌ زودی این مجموعه از داخل عراق جمع خواهد شد و در واقع باید تکلیف شون هر چه سریع‌تر روشن بشه» (تلویزیون شبکه خبر رژیم-۱۳فروردین).

برگزاری مراسم نوروز، در مجلس ملی فرانسه

با حضور نمایندگان از گروه های مختلف سیاسی - مریم رجوی میهمان ویژه مراسم

مراسمی برای گرامیداشت سال نو ایرانی، نوروز، در روز سه شنبه ۲ آوریل در سالن کستور مجلس ملی فرانسه برگزار گردید.

جزييات تازه از ارسال سلاح از طريق عراق به سوريه

روزنامه کویتی السياسه به نقل از يک مقام عاليرتبه مجلس اعلای عراق نوشت، پرواز هواپیماهای رژیم تهران بسمت فرودگاههای سوريه بطور ميانگين روزانه بين 8 تا 12 پرواز است که از طريق سه فرودگاه بغداد، نجف و سليمانيه انجام می شود.

اعتراف وزیر سوسیالیست فرانسه به داشتن حساب بانکی مخفی

اعترافهای وزیر سابق دولت فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به داشتن حسابهای مخفی در خارج از کشور و متهم شدن او به فرار مالیاتی زلزله سیاسی بزرگی در فرانسه و درون دولت سوسیالیست این کشور به پا کرده است. 

حمله دیکتاتور خونریز سوریه به نخست وزیر ترکیه

ایسنا: رئیس‌جمهوری سوریه ضمن متهم کردن دولت اردوغان به دست داشتن در کشتارهای سوریه تاکید کرد، اردوغان از آغاز ناآرامی‌ها در سوریه تاکنون حتی یک حرف درست و صادقانه نزده است.

وزیر امور خارجه آمریکا به خاورمیانه باز می‌گردد

وزیر امور خارجه آمریکا قرار است برای تداوم اقدامات به منظور ازسرگیری مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین روز شنبه به خاورمیانه بازگردد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه هاآرتص، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در سفر اخیر باراک اوباما، ریاست جمهوری آمریکا به اسرائیل، کرانه باختری و اردن همراه وی بود.

آژانس اتمی: رژیم تهران به‌دنبال سلاح هسته‌ای است

یوکیا آمانو روز گذشته و در آستانه مذاکرات آلماتی ۲ اظهار داشته که رژیم ایران احتمال دارد به‌دنبال سلاح هسته‌ای باشد و آژانس شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد که فعالیت‌هایی در این خصوص در گذشته و حال جریان داشته است.