۱۳۹۲ مرداد ۹, چهارشنبه

اعتراض باند رفسنجاني به تعيين احمدي نژاد به عنوان سخنران نمايش روز قدس رژيم

خيز رفسنجاني براي خوراندن جام زهر اتمي به ولي فقيه ارتجاع

صدور حكم وحشیانه قطع دست در آبادان

روزنامه اعتماد: رييس دادگستري شهرستان آبادان از صدور حكم قطع يد براي يكي از سارقان سرقت‌هاي باندي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت رسمي دادگستري استان خوزستان، نعمت‌الله بهروزي در تشريح اين خبر گفت: به دنبال شكايت عده‌يي از شهروندان مبني بر سرقت طلاجات، وجه نقد و كارت‌هاي اعتباري بانكي؛ دستور قضايي براي شناسايي سارقان صادر و در نهايت سركرده اين باند از طريق دوربين‌هاي مداربسته شناسايي شد. وي افزود:

مذاکرات سئول-واشنگتن درباره تحریم‌ها انجام شد

مقامات کره جنوبی و آمریکا درباره اجرای تحریم‌ها علیه رژیمهای ایران و کره شمالی با یکدیگر مذاکره کردند. 

هشمهری آنلاین: روزنامه «کریا هرالد» گزارش داد: دیوید کوهن، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه با کیم‌کیو هیون، معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی دیدار کرد.

وخامت وضع جسمی زندانی متهم به جاسوسی

خبرگزاری هرانا - وضعیت جسمی پیمان کاسن‌نژاد از زندانیان بند ۳۵۰ بدلیل تشنج و حمله‌ی عصبی نامساعد است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این زندانی سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین که بتازگی به تشنج و حمله‌ی عصبی مبتلا گشته از درمانهای مناسب در زندان محروم است.

واکنش رژیم به تحریم جدید نفتی آمریکا؛ شکست خورده

خبرگزاری تسنیم: نماینده جمهوری اسلامی در هیأت عامل اوپک در واکنش به طرح جدید آمریکا برای صفر شدن صادرات نفت ایران گفت: اقدام آمریکا به حذف ایران از بازارهای جهای نفت تصمیم جدیدی نیست و سناریویی از پیش شکست خورده است.

محمدعلی خطیبی در واکنش به طرح جدید تحریمی آمریکا برای صفر کردن صادرات نفت ایران تا پایان سال اظهار داشت:

کمک نفتی 3.6 میلیارد دلاری رژیم به بشار اسد

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)از امضای یک توافقنامه بین رژیمهای ایران و سوریه برای اعطای یک خط اعتباری نفتی ایران به ارزش 3.6 میلیارد دلار به سوریه خبر داد.

به گزارش سایت عصر ایران این توافقنامه که روز دوشنبه و در آخرین روزهای پایان دولت دهم در تهران و بین بانک های مرکزی ایران و سوریه رسیده است، مقرر می کند در ازای اعطای یک خط اعتباری نفتی ایران به سوریه به ارزش 3.6 میلیارد دلار ، ایران بتواند در زمینه های مختلف در این کشور سرمایه گذاری کند.