۱۳۹۲ بهمن ۶, یکشنبه

استرون استيونسون: ”اعدامهاي عراق مشابه گوسفنداني كه در كشتارگاه ذبح ميشوند“

حرکتهای اعتراضی در سنندج، تهران و بهبهان

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/01/1157426_262501607243419_1248281002_n.jpgبنا به خبرهای دريافتی، جمعه شب چهارم بهمن ۹۲، صدها تن ازمردم سنندج بيدار مانده و مانع اجرای حکم اعدام يک جوان در زندان سنندج شدند.
مردم خطاب به دژخيمان گفتند: ديگر نمی گذاريم فرزندانمان را بکشيد.
کارگران رسمی شرکت ماديران در اعتراض به اخراج غيرقانونی خود، صبح روز يکشنبه در برابر مجلس ارتجاع تجمع کردند.

کشف اتاق‌های شکنجه و اعدام در بورسای ترکیه


پس از گذشت قرن‌ها یک زندان مخوف ویژه اعدام و شکنجه در بورسا کشف شد که به 2300 سال پیش باز می‌گردد.

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ بین‌الملل ـ پس از گذشت قرن‌ها یک زندان مخوف ویژه اعدام و شکنجه در بورسا کشف شد که با قدمت 2300 سال، افسانه زندان‌های مخوف بورسا را واقعیت داد.

به گزارش حریت کاوش‌های باستان شناسی که در شمال شرقی بورسا  درترکیه انجام شد به کشف یک زندان و شکنجه گاه 2300 ساله انجامید که دارای سلول‌های کوچک و بسیارمحکم بوده با دیوارهای خونین و دالان‌های دراز متصل به برج که آن نیز جهت اجرای مراسم مخوف اعدام استفاده می‌شده است.

دستفروشی یک ملی‌پوش برای تامین مخارج زندگی


دو و میدانی کار نوجوان ایران که عنوان چهاردهمی دنیا را هم در کارنامه دارد و امید اول کسب مدال طلا در مسابقات آسیایی سال آینده چین تایپه به حساب می‌آید، به خاطر مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی فدراسیون دو و میدانی قید فعالیت در تیم ملی را زده و اعلام کرده است برای تامین مخارج زندگی خود مجبور است دستفروشی کند.

به گزارش مهر، حدود دو ماه پیش بود که مسابقات دوومیدانی تشویقی استان تهران در رده سنی نوجوانان با یک رکورد جالب و بسیار امیدوار کننده همراه شد و طی آن شاهین جعفری توانست با ثبت رکوردی بیش از حد نصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان، جواز حضور در این رقابتها را که در آمریکا برگزار می‌شود، کسب کند.

تلاش منطقه ای برای از پای درآوردن سرکرده حزب الله

به نوشته روزنامه کویتی "السیاسة"، حسن نصرالله، سرکرده حزب الله بینان از مکان سری خود در ضاحیه جنوبی بیروت به مکان دیگری منتقل شده و تدابیر امنیتی شدیدی جهت محافظت از وی اتخاذ شده است.

همچنین سفرهای خارجی نصرالله از بیروت به سوریه و از ‌آنجا به ایران یا جاهای دیگر انجام می‌شد و در حال حاضر این روش تغییر کرده است و وی از فرودگاه بیروت و از طریق هواپیماهای ویژه با نظارت شدید نیروهای امنیتی به سفر می‌پردازد.

نگرانی روسها: سرنوشت قذافی در انتظار بشار اسد


وزارت خارجه فرانسه تأکيد کرد در صورتی که رژيم سوريه نمايندگانش را از اجلاس ژنو2 بيرون بکشد، مسؤل شکست این اجلاس خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه با بیان این مطلب گفت، پاريس اميدوار است اجلاس ژنو-2 به تشکيل دولتی انتقالی در سوريه منجر شود.

این در حالیست که به نوشته یک روزنامه لبنانی، بشار اسد تمایلی برای امتیازدهی و کناره گیری از قدرت ندارد.