۱۳۹۲ اسفند ۶, سه‌شنبه

تلاش براي از بين بردن آثار جنايت عليه بشريت در اشرف با تدفين مخفيانه شهيدان و اعمال نفوذ در قضاييه

اعدام دو زنداني در سمنان

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/02/1891129_272051026288477_1327319498_n.jpgرژيم ضد بشري ولايت فقيه صبح امروز سه شنبه 6 اسفند، 2 زنداني را در زندان مركزي سمنان به دارآويخت.
رژيم ضد بشري آخوندي، از شروع اعتراضات هموطنان بختياري و در وحشت از گسترش قيام 31زنداني را اعدام كرده است و شمار اعدامها از ابتداي سال 2014 به 131تن بالغ مي شود.

اوکراین؛ هشدار روسیه به کشورهای غربی

مسکو به آمریکا و اتحادیه اروپا درباره تحریک اوکراین علیه روسیه هشدار داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، دقایقی پیش در کنفرانسی خبری گفت: موضعمان مبنی بر مداخله نکردن در اوضاع اوکراین را مشخص کرده ایم و امیدواریم از همه کانال های موجود برای آرام کردن اوضاع در این کشور استفاده شود.

وی افزود: روابط همیشه به سوی سازندگی و بهبود پیش نمی رود.

یک بمب دیگر نزدیک کنسولگری رژیم

نیروهای پلیس پاکستان یک بمب را نزدیک ساختمان کنسولگری رژیم ایران در پیشاور کشف و خنثی کردند.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی " مطالبه " به نقل از رسانه‌های محلی پاکستان، یک بمب کنار خطوط راه‌آهن و نزدیک ساختمان کنسولگری رژیم ایران کار گذاشته شده بود که نیروهای پلیس پاکستان آن را کشف و خنثی کردند.

ساعت اولیه دوشنبه شب انفجار انتحاری مقابل ساختمان کنسولگری رژیم ایران در پیشاور سبب کشته شدن 3 نفر از نیروهای حفاظتی کنسولگری و زخمی شدن 10 نفر دیگر شد.

بازداشت و انتقال دو جوان بلوچ به مکانی نامعلوم


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» حدودا ۱۴ روز پیش ۲ تن از جوانان هموطن بلوچ در شهر ایرانشهر با یورش مامورین وزارت اطلاعات  دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شدند. جوانان دستگیر شده به نام های علی زرد کوهی  ۲۳ ساله و پرویز دهقانی  ۲۲ ساله می باشند.

علیرغم گذشت نزدیگ به ۲ هفته از دستگیری این ۲ جوان هموطن بلوچ ، خانواده های آنها هنوز از علت دستگیری و محل نگهداری آنها اطلاعی در دست ندارند . از زمان دستگیری تا به حال خانواده های آنها به تمامی ارکانها  در استان مراجعه نمودند ولی  از پاسخ دادن به آنها خوداری می کنند.

خريد سلاح از رژیم تهران؛ هشدار آمریکا به مالکی


دولت آمريکا به نوری مالکی در مورد خريد سلاح از رژيم تهران هشدار داد و آن را نقض تحريمهای سازمان ملل دانست.

خبرگزاری رويتر روز گذشته فاش ساخت دولت مالکی در ماه نوامبر برای خريد 195 ميليون دلار تسليحات، قراردادی با رژيم تهران امضا کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، آمريکا به دولت عراق فشار آورد تا در مورد گزارش رسانه ها مبنی بر اين که قراردادی برای خريد تسليحات با رژيم تهران امضا کرده توضيح دهد، اقدامی که تحت تحريم سازمان ملل ممنوع است.