۱۳۹۲ تیر ۱۲, چهارشنبه

شكست مهندسي انتخابات و اظهارات آخوند محمد يزدي درمورد شقه در«جامعتين»

بيانيه تفصيلي شوراي ملي مقاومت ايران

صبر ارتش مصر تمام شد؛ تشکیل دولت موقت

یک رسانه مصری امروز در گزارشی جزئیات نقشه راه ارائه شده از سوی ارتش مصر برای آینده این کشور را تشریح کرد.

به گزارش مهر، روزنامه الاهرام مصر امروز به جزئیات روند انتقال قدرت در مصر بر اساس نقشه راه ارائه شده از سوی ارتش این کشور اشاره کرده است.

هشدار به اسد؛ کشف بمب در نزدیکی منزل دیکتاتور

به گزارش فارس، نیروهای امنیتی سوریه یک انفجار تروریستی در نزدیکی منزل «بشار اسد» رئیس جمهوری این کشور را خنثی کردند.

نیروهای امنیتی سوریه صبح امروز چهارشنبه یک بمب را خنثی کردند که به یک خودرو الصاق شده بود.

گزارشی از وضعیت دراویش زندان عادل آباد شیراز

خبرگزاری هرانا - وضعیت سه درویش گنابادی مبحوس در زندان عادل آباد به علت فشار شدید بازجویی و عوارض ضرب و شتم آنها در بازداشتگاه اطلاعات شیراز موسوم به پلاک صد وخیم گزارش شده است به طوری که برای انجام روند درمانی باید به بیمارستان اعزام شوند.

بنا به گزارش تارنمای مجذوبان نور، سه درویش گنابادی به نام های (محسن اسماعیلی، سیدابراهیم بهرامی و محمدعلی دهقان) از بیماری های کمردرد، کلیه درد و خونریزی معده رنج می برند. 

نمایندگان کنگره به اوباما: فریب روحانی را نخورید

سایت عصر ایران: 43 عضو کنگره آمریکا با ارسال نامه ای به کاخ سفید انتخاب روحانی به سمت ریاست جمهوری در ایران را برنامه ای طرح ریزی شده از جانب حکومت ایران به منظورخریدن زمان برای برنامه های هسته ای دانستند.

به گزارش جروزالم پست، این نمایندگان که نامه خود را 3 روز پیش تاریخ یک جولای (10 تیر) و اجرایی شدن دور جدید تحریم های دولت آمریکا علیه ایران ارسال کرده اند، به مقامات کاخ سفید هشدار داده اند که به بهانه  انتخاب روحانی فشارهای تحریمی را علیه ایران کاهش ندهند.

انتقال یک محکوم به اعدام به نقطه ای نا معلوم

خبرگزاری هرانا - محسن جهانبخش زندانی محکوم به مرگ در زندان رجایی شهر کرج به مکان نامعلومی منتقل گردیده و از سرنوشت وی هیچ اطلاعی در دست نیست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محسن جهانبخش که به دلیل شرکت در یک سرقت مسلحانه از ماشین حمل پول با اتهام محارب در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شده و حکم وی در دیوان عالی کشور به تایید رسیده است، ساعت ۲ ظهر روز دوشنبه ۱۰ تیر ماه به مکانی نا معلوم منتقل گردید.