۱۳۹۲ اسفند ۱۲, دوشنبه

تأييد حكم ضد انساني كوركردن و بريدن گوش و بيني يك زنداني توسط ديوانعالي آخوندها

تجمعات اعتراضی و درگيری جوانان با مأموران سرکوبگر در شهرهای ايران

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/03/10002808_248846685298340_1196436136_n.jpgدانشجويان دانشگاه صنعتی اصفهان، در يک حرکت اعتراضی مزدوران حراست را هو کردند و شعار ”مرگ بر حراست“ سر دادند. اين حرکت اعتراضی زمانی رخ دا دکه مزدوران حراست مانع از برگزاری يک کنسرت توسط دانشجويان شدند. با اوجگيری اعتراضات، اين مزدوران ناچار محل را ترک کردند.
در جريان مسابقه واليبال بين تيمهای اروميه و کاشان در روز شنبه دهم اسفند جوانانی که پشت در استاديوم مانده بودند با مأموران سرکوبگر نيروی انتظامی درگير شدند. همچنين پس از پايان مسابقه جوانان به خيابان ريخته و در حالی که شعار می دادند با مأموران درگير شدند. در جريان اين درگيری سه تن از جوانان مجروح و 30تن بازداشت شدند.

تجاوز جنگنده های روسی به حريم هوايی اوکراين


خبرگزاری اینترفاکس به نقل از وزارت دفاع اوکراین اعلام کرد جت های جنگنده روسیه یکشنبه شب دو بار به حریم هوایی اوکراین بر فراز دریای سیاه تجاوز کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از کیف، وزارت دفاع اوکراین روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد نیروی هوایی این کشور یک فروند هواپیمای رهگیر سوخوی اس یو 27 را برای رهگیری اعزام و از هرگونه اقدام تحریک آمیز جلوگیری کرد.


هزاران نظامی روس همچنان وارد شبه جزيره کريمه می شوند   

مرزبانان اوکراینی امروز اعلام کردند هزاران روس همچنان به طور گسترده ای با نقض توافقنامه های بین المللی وارد شبه جزیره کریمه می شوند.

مسدود شدن حساب مشتریان ایرانی‌ پس از توافق ژنو

بانک هاوایی آمریکا با استناد به قوانین تحریمی این کشور علیه رژیم ایران حساب مشتریان ایرانی خود را مسدود کرد.
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی سیویل بیت، بانک هاوایی آمریکا حساب ایرانی های مقیم این ایالت را مسدود کرده است.

پیش تر نیز برخی بانک ها در آمریکا و کانادا حساب مشتریان ایرانی خود را مسدود کرده اند اما این نخستین بار پس از اجرایی شدن توافق هسته ای ژنو است که چنین اقدامی انجام می گیرد.

گروه 5+1 بر اساس توافق ژنو متعهد شده بود کانال هایی را برای تسهیل دسترسی دانشجویان ایرانی مقیم خارج به ارز ایجاد کند.

ادامه اعتصاب غذای شش تن از دراويش زندانی

شش تن از دراويش زندانی در زندان اوين و زندان «نظام» در استان فارس به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.

رضا انتصاری، امير اسلامی، مصطفی عبدی، فرشيد يداللهی و اميد بهروزی در بند 350زندان اوين و کسرا نوری در زندان «نظام» در استان فارس اعتصاب غذا کردند.

اعتصابيها به جلوگيری دژخيمان از معالجه سه درويش زندانی ديگر بنامهای حميدرضا مرادی، مصطفی دانشجو و افشين کرمپور که دچار بيماريهای قلبی و کليوی هستند اعتراض دارند.

اوباما نظام دین سالار ایران را نفرت انگیز دانست


رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با نشریه بلومبرگ، رژیم تهران را به حمایت از تروریسم، دامن زدن به تحریک فرقه ای در دیگر کشورها و تلاش برای ساخت سلاح هسته ای متهم کرد. 

اوباما در این گفتگو رژیم تهران را بازیگر بی مسئولیت درسطح بین المللی خواند و گفت آنها هم از تروریسم حمایت و هم همسایگان خود را تهدید می کنند.

رئیس جمهور آمریکا گفت، ما تردید داریم که رژیم تهران حاضر باشد برنامه هسته ای خود را کنار بگذارد.

ناتو: روسیه صلح و امنیت اروپا را تهدید می کند


به گزارش خبرگزاری فرانسه از کیف، نخست وزیر اوکراین امروز اعلام کرد که کشورش در آستانه فاجعه قرار دارد

حکم کور کردن چشم و بریدن گوش و بینی


حکم قصاص چشم، لاله‌گوش راست و بینی جوانی که روی دختر موردعلاقه‌اش اسید پاشیده و او را کور کرده ‌بود در دیوانعالی کشور تایید شد.