۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

چهارشنبه سوري در شهرهاي مختلف و صدای انفجارهای نارنجکهای دستی

مردم بنا دارندکه امسال نیز شب چهارشنبه سوری را هر چه باشکوه تر برگزار کنند،به گزارش آژانس ایران خبر ,نزدیک شدن به چهار شنبه سوری در شهر اصفهان در اطراف میدان نقش جهان و بازار درون میدان تعداد زیادی فروشنده مواد آتش بازی و چهارشنبه سوری به چشم می خورند. انقدر فروششان خوب است که یکی از فروشندگان دست فروش امروز حدود ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ۱۶ اسفند تمام بار خود را فروخته و برای آوردن بار جدید به محل اسکان خود برگشت.

خودسوزی یکی از کارگران بخاط مشکلات معیشتی

ایسنا : رییس کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان از خودسوزی یکی از کارگران در یکی از معادن استان اصفهان خبر داد و گفت: مشکلات روانی کارگران ناشی از افزایش شدید هزینه‌های زندگی می‌باشد و افزایش 10 الی 20 درصدی حقوق آنان باعث افزایش50 درصدی هزینه‌های زندگی آنان خواهد شد.

اینجا تهران است: چاقاله بادام کیلويی 90000 تومان

روزنامه بهار: این‌جا تهران است. منطقه 19. پشت محله خانی‌آبادنو، شریعتی و عبدل‌آباد؛ بازار بزرگ میوه و تره‌بار تهران؛ مرکز و میدان اصلی توزیع میوه و تره‌بار. هوا گرگ و میش است و هنوز آفتاب در نیامده و هوا تاریک است. در گوشه‌ای از تهران که همه خوابند، توزیع‌کنندگان و دلالان میوه و میوه‌فروشان در تکاپو هستند. همه این میوه‌ها قبل از روشن‌شدن هوا به فروش می‌رود و در طول روز راهی انبارها و مغازه‌های میوه‌فروشان سطح شهر می‌شود.

وقوع انفجار در کابل هنگام بازدید هیگل؛ 8 کشته

خبرگزاری رویتر روز شنبه از شنیده شدن صدای انفجار در کابل، پایتخت افغانستان همزمان با سفر چاک هیگل، وزیر دفاع آمریکا به این کشور خبر داد. 

اطلاعیه شماره 24 شورای ملی مقاومت- حمله موشکی به لیبرتی


طرح نيروي قدس براي حمله مجدد به ليبرتي، بازگرداندن ساكنان به اشرف يك ضرورت مبرم و فوري
مخالفت دولت عراق با انتقال جليقه و كلاه حفاظتي از اشرف به ليبرتي
بر اساس گزارشهاي دريافتي از داخل ايران ، نيروي تروريستي قدس، بار ديگر در صدد است به كمك نيروهاي تحت امر مالكي، در روزهاي آينده بار ديگر، ليبرتي را با موشك و خمپاره مورد حمله قرار دهد و به يك قتل عام جديد مبادرت كند.
حمله موشكي  9فوريه به ليبرتي كه 7كشته و بيش از 100مجروح و مصدوم بر جاي گذاشت ، به دستور خامنه اي و در هماهنگي با دولت عراق انجام گرفت. ساعاتي پس از اين حمله جنايتكارانه دولت عراق با اعلام اينكه نمي تواند مانع حملات موشكي به ليبرتي شود، قصد خود را براي ادامه جنايت عليه بشريت ابراز داشت.
روز گذشته( 16 اسفند)خبرگزاي حكومتي ايرنا به نقل از عدنان اسدي، كفيل وزارت كشور عراق كه در ايران به سر مي‌برد،  نوشت: «ما در ارتباط و گسترش مناسبات با ايران براي خود محدوديتي قائل نيستيم و معتقديم بايد در همه حوزه‌ها همكاري خوب و رو به توسعه داشته باشيم». وي كه آشكارا براي قتل عام بعدي مجاهدين در عراق زمينه سازي مي‌كرد، گفت: «اينها خائنان و قاتلان مردم عراق و ايران هستند و حضورشان مخل امنيت و ثبات عراق است».
روز قبل از آن سخنگوي وزارت خارجه رژيم آخوندي كشورهايي را  كه خواستار دادن پناهندگي به ساكنان ليبرتي هستند، تهديدكرد و مجاهدين را  عامل بي ثباتي و ناامني توصيف نمود.
طرحهاي شوم رژيم آخوندي براي حمله مجدد به ليبرتي در حالي است كه دولت عراق از ورود الزامات اوليه براي حداقل تدابير امنيتي، مانند بيل و كلنگ جلوگيري مي‌كند. نماينده دولت عراق روز 16 اسفند به طور رسمي اطلاع داد نخست وزيري با انتقال كلاهها و جليقه هاي حفاظتي و حتي كيسه براي درست كردن جان پناههاي اوليه، از اشرف به ليبرتي مخالفت كرده است.
مقاومت ايران بار ديگر نسبت به يك قتل عام ديگر در ليبرتي هشدار مي‌دهد و دولت آمريكا و شوراي امنيت و دبيركل ملل متحد را فرا مي‌خواند تا در چارچوب وظايفي كه در قبال امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي دارند، براي انتقال فوري آنها به اشرف اقدام كنند. 
دبير خانه شوراي ملي مقاومت ايران
17 اسفند1391(7 مارس2013)