۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

صدای مقاومت ایران: سه زن!

صدای مقاومت ایران: سه زن!: مینا انتظاری سخن از نسلی است که در جریان "انقلاب بهمن" و تحولات پرشتاب آن، سرزنده و سرشار از شور و عشق و امید، هر چند با تج...

در مجيديه تهران، تهران پارس، سعادت آباد و خرم آباد، جوانان به پيشواز چهارشنبه سوری رفتند | mojahedin.org |

رژیم تهران نمی‌تواند مخفیانه بمب تولید کند


مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا گزارش سالانه این نهاد را به کنگره آمریکا برد. بنا بر این گزارش رژیم ایران در فرایند غنی‌سازی اورانیوم پیشرفت‌هایی داشته اما نمی‌تواند مخفیانه اورانیوم لازم برای ساخت بمب هسته‌ای تولید کند.

به گزارش رادیو آلمان، در  گزارش روز سه‌شنبه (۱۲ مارس/ ۲۲ اسفند) جیمز کلپر،  مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا، تصریح شده است، با وجود این‌که جمهوری اسلامی گام‌های بلندی در برنامه هسته‌ای خود برداشته، اما «بنا بر ارزیابی ما ایران نمی‌تواند مواد اولیه (اورانیوم) کم‌غلظت را به اورانیوم مورد نیاز برای ساخت بمب هسته‌ای تبدیل کند، بدون این‌که این اقدام برملا شود».

انتشار اسامی 9 تن دیگر از ناقضان حقوق بشر


رادیو فردا: اتحاديه اروپا يک روز پس از قرار دادن نام ۹ ايرانی در فهرست تحريمی «ناقضان حقوق بشر»، اسامی اين افراد را منتشر کرد که در ميان آنها نام پنج قاضی و دادستان دادگاه‌های انقلاب و مدير بخش برون مرزی سازمان صدای و سيمای جمهوری اسلامی ايران به چشم می خورد.

دلايل افزايش طلاق و ناهنجاری اجتماعی


  آمارها نشان مي‌دهد ميزان طلاق در کشور از سال 1383 که 73882 مورد بوده به 142841 مورد در سال 1391 افزايش يافته است. آمار نشان مي‌دهد اکنون در هر يک ساعت 16 مورد طلاق در کشور روي مي‌دهد. علت افزايش ميزان طلاق در کشور چيست؟

دوربين مخفي در بيمارستانهاي تهران



29007_155119354648312_721174057_nبه گزارش آژانس ايران خبر در بيمارستهاي تهران از جمله بيمارستان امام علي و حضرت رسول و ميلاد دوربين مدار بسته (مخفي) جهت كنترل ترددات كار گذاشته شده است.

گزارش‌گران بدون مرز در روز جهانی مبارزه با سانسور در اینترنت : ٥ کشور و ٥ بنگاه اقصادی دشمن اینترنت


گزارش‌گران بدون مرز سوریه، چین، ایران، بحرین و ویتنام را به عنوان بدترین دولت‌های "جاسوس" جهان معرفی می‌کند، هدف اصلی اقدامات مهارکننده‌ بر روی اینترنت انها، که در ماه‌های اخیر نیز تشدید شده است، خاموش کردن صدای معترضان است .