۱۳۹۳ فروردین ۶, چهارشنبه

سناتور منندز: كاهش تحريم ها مي تواند به رژيم ايران در دنبال كردن تسليحات اتمي كمك كند

اعتراض ۵۸۱ وکیل دادگستری به احکام زندان برای دو وکیل

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/03/untitled-1adfadfa.jpg۵۸۱ وکیل دادگستری طی نامه هائی به احکام صادره از سوی دستگاه قضائیه دیکتاتوری مذهبی آخوندی علیه دو تن از وکلای دراویش گنابادی اعتراض کردند.
به گزارش سایت مجذوبان، بخش بزرگی از امضاء کنندکان از وکلاي دادگستری که عمدتا از وکلای کانون استان فارس و کهکلویه و بویر احمد می باشند، در نامه ای از موارد ”عدم اجازه پرونده و دفاع به وکلا“ به عنوان نقض و رعايت حقوق قانونی وکلای بازداشت شده را خواستار شدند.

جیش العدل: یک سرباز دیگر را می کشیم


شبکه خبر: گروهک تروریستی جیش العدل، پس از اعلام خبر اعدام جمشید دانایی فر، یکی از پنج مرزبان ایرانی تاکید کرد روز ۱۳ فروردین، یکی دیگر از سربازان ربوده شده را نیز به شهادت خواهد رساند. این گروهک که ادعا کرده تحت فرماندهی یک فرد هندی – پاکستانی برای آزادی بلوچستان ایران مبارزه می کند، تاکید کرده که پیکر جمشید دانایی فر را در ازای تحویل گرفتن اجساد ۵۰ تن از کشته های این گروه تحویل خواهد داد.

کشف بسته مشکوک همزمان با سفر اوباما به بلژیک


پلیس بلژیک روز چهارشنبه و همزمان با سفر ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا به این کشور اعلام کرد بسته ای مشکوک در یک اتوبوس عمومی در بروکسل یافته است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، این بسته مشکوک در شمال شهر بروکسل و تقریبا سه کیلومتری مقر سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در اتوبوسی یافت شده است.

اوباما که بعد از پایان نشست جهانی امنیت هسته ای در لاهه هلند شامگاه دیشب وارد بلژیک شد، امروز غیر از دیدار با مقامات این کشور و مقامات اتحادیه اروپا با ˈآندراس فوگ راسموسنˈ دبیر کل ناتو نیز دیدار و گفت و گو می کند.

کره شمالی دو موشک بالستيک شليک کرد

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد کره شمالی صبح چهارشنبه دو موشک بالستیک را به طور آزمایشی شلیک کرد.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از سئول، یونهاپ به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح کره جنوبی اعلام کرد احتمال می رود اینها موشک های نودونگ باشند زیرا حدود 650 کیلومتر پرواز کردند.

حمله نيروهای روسی به آخرين ناو اوکراين


ولادیسلاو سلزنف، سخنگوی وزارت دفاع اوکراین، اعلام کرد نیروهای روسی روز سه شنبه به آخرین ناو اوکراینی در کریمه حمله کردند.

به گزارش انتخاب ؛ سلزنف در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی اینترنت اعلام کرد در حالی که در دریاچه دونوزلاف، خدمه مین روب ناو چرکاسی در داخل آن سنگر گرفته بودند، مهاجمان وارد عرشه ناو شدند.

گفتگو با حسن داعی در مورد چشم اندار تحولات سال 93