۱۳۹۲ اسفند ۱۰, شنبه

كنفرانس بين المللي روز جهاني زن در پاريس با حضور مريم رجوي و شخصيتهاي سياسي، اجتماعي، هنري و فعالان حقوق زنان

گوشمالی دادن نيروهای سرکوبگر در دانشگاه توسط دانشجويان

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/03/1947599_10200628584357206_873797170_n.jpgهمزمان با افزایش حرکات اعتراضی مردم و مقابله آنان با نیروهای سرکوبگر رژیم، دانشجویان دانشگاههای کشور نیز اضافه بر اعتراضات علیه سیاستهای ضد‌مردمی رژیم در دانشگاهها، اعتراضات خود را یک گام به پیش ارتقا می‌دهند و آنجا که نیروهای رژیم می‌خواهند برای آنان مزاحمت ایجاد کنند و یا بگیروببند راه بیندازند، به مقابله با آنها برمی‌خیزند و مانع از این می‌شوند که رژیم سیاستهای سرکوبگرانه، ضد علمی و ضددانشجویی خود را پیش ببرد.

گزارش حقوق بشر؛ وقاحت مافوق تصور رژیم


صدا و سیمای رژیم: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در واکنش به انتشار گزارش سالانه وضعیت حقوق بشر در ایران توسط وزارت امور خارجه آمریکا تأکید کرد: گزارش وزارت امور خارجه آمریکا در مورد ایران عموما براساس داده‌های بی اساس گروه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران تهیه شده و در جهت مقاصد سیاسی دولت آمریکا تنظیم شده است. جمهوری اسلامی ایران معتقد است توسل ابزاری به حقوق بشر، مصداق عینی تضعیف مبانی و ارزشمند این حوزه انسانی خواهد بود. دولت آمریکا در موضعی نیست که دیگران را در حوزه حقوق بشر موعظه کند.

زمینه چینی روسها برای مداخله در اوکراین

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مسکو، کرملین امروز شنبه اعلام کرد روسیه درخواست کمکی را که نخست وزیر جدید شبه جزیره کریمه خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه مطرح کرده است، نادیده نخواهد گرفت.

نخست وزیر جدید منطقه خودمختار شبه جزیره کریمه قبلا به منظور برقراری "‌صلح و آرامش" در این شبه جزیره از پوتین درخواست کمک کرده بود.

یکی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری روسیه به خبرگزاری ریانووستی گفت،‌ روسیه این تقاضا را نادیده نخواهد گرفت.

سوریه؛ پیشنهاد نیویورک تایمز در مورد سپاه پاسداران


نيويورک تايمز خطاب به مقامات دولت آمریکا نوشت، فشار بر سپاه پاسداران رژیم تهران را که در سوريه در کنار رژیم اسد دست به قتل عام می زند، افزايش دهيد

این روزنامه با عنوان "فشار را به رژيم حاکم و نه مردم ايران وارد کنيد"، نوشت، ما چطور می توانيم با سران رژيم تهران به يک معامله اتمی برسیم وقتی که سپاه پاسداران در قتل عام مردم سوريه دست دارد.

وزیر اروپايی: در ایران اتفاق شگفتی افتاده است!

روزنامه اطلاعات: یکی از وزرای خارجه اروپایی که اخیراً به ایران آمده بود، بعد از بازگشت نوشته بود: در ایران اتفاق شگفتی افتاده است، مسئولان ارشد این کشور صفحه فیس‌بوک را غیرقانونی اعلام و فیلتر کرده‌اند، اما همان مسئولان خودشان با «فیلتر شکن» وارد فیس‌بوک شده‌اند و صفحه باز کرده‌اند و با مردمی که آنها هم با فیلترشکن وارد فیس‌بوک می‌شوند، ارتباط برقرار می‌کنند!