۱۳۹۲ مرداد ۲, چهارشنبه

فراخوان اياد علاوي به استعفاي نوري مالكي

هشدار ارگان خامنه اي به آخوند روحاني: فرصت بزرگ تغيير دولت به تهديد و آسيب تبديل نشود!

نخستین خودرو آمریکایی از مبدأ ایالات متحده وارد ایران شد

در تاریخ۲۴ژوئیه اولین خودرو سواری وارداتی شرکت ائل خودرو ارس (Convertible 2LT RS Package 2013 Camaro) از گروه جنرال موتورز از مبداء میامی در ایالات متحده به دفتر شرکت در پاریس و از آنجا با خطوط هواپیمایی قطر به فرودگاه بین المللی خمینی وارد شد.

بحث داغ دزدها درباره 1000ميليارد گم شده

تقريبا همه وقت جلسه روزگذشته شورا به بحث اعضاي مخالف و موافق شورا درخصوص موضوع جنجالي هزينه‌هاي فاقد سند شهرداري تهران كه رقم آن 1000 ميليارد تومان عنوان شده اختصاص داشت. رئيس شوراي اسلامي شهر تهران در واكنش به مباحث طرح شده در جلسه گفت كه 1000 ميليارد تومان هزينه شهرداري فاقد سند نيست بلکه اين هزينه‌ها سند دارد اما اين اصطلاح غلط در اين مورد به کار برده مي‌شود و در واقع بهتر است به جاي آن از اصطلاح انحراف از برنامه ياد کنيم.

اعتراض مردم به آلودگی آب شرب در استان بوشهر

وضعیت نابسان آب اشامیدنی در شهر "نخل تقی" در کنار تاسیسات پارس جنوبی در استان بوشهر باعث اعتراض شهروندان این شهر شده است.

به گزارش نامه ، وضعیت نابسان آب اشامیدنی در شهر "نخل تقی" در کنار تاسیسات پارس جنوبی در استان بوشهر باعث اعتراض شهروندان این شهر شده است. 

نسیم جنوب نوشت، در روزهای اخیر آب آشامیدنی این شهر به شدت آلوده و غیر قابل شرب شده است. 

روزنامه روسی: پوتين به ايران سفر می ‌كند

به گزارش ايرنا، يك روزنامه پرشمارگان روسي از برنامه سفر ولاديمير پوتين رييس جمهوري روسيه به ايران در اواسط ماه اوت (مرداد) امسال خبر داد.

روزنامه كامرسانت چاپ مسكو روز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه به برنامه سفر پوتين به ايران اشاره و اعلام كرد: رييس جمهوري ايران در سفر دو روزه خود كه ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) آغاز خواهد شد از ايران ديدن خواهد كرد.

یک قایق دیگر حامل پناهجویان ایرانی غرق شد

یک قایق دیگر که حامل پناهجویان ایرانی و چند کشور دیگر مهاجر فرست به استرالیا است، در سواحل اندونزی غرق شده است.

به گزارش بی بی سی، مقام‌های اندونزی مرگ دست کم سه نفر که دو تن از آنها کودک بوده اند را در حادثه غرق شدن یک قایق حامل پناهجویان در سواحل این کشور تایید کرده‌اند.