۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

ایران وجود تاسیسات اتمی جدید در نزدیکی قزوین را تکذیب کرد

مجاهدین خلق می گویند اسناد سایت جدید را به آمریکا وآژانس دادند


تصویر ماهواره ای از  یک سایت اتمی در ایران

تصویر ماهواره ای از یک سایت اتمی در ایران

دبی – العربیه. نت

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز جمعه 10 – 9 – 2010 وجود تاسیسات اتمی جدید در نزدیکی قزوین را تکذیب کرد.

سازمان مجاهدین خلق اخیرا در یک کنفرانس خبری اعلام کرد ایران در منطقه آبیک از شهرهای اطراف قزوین در شمال غرب ایران یک تاسیسات اتمی دارد.


علیرضا جعفرزاده سخنگوی این سازمان خالف جمهوری اسلامی تاکید کرد اسناد مربوط به وجود این سایت اتمی در اختیار آمریکا و آژانس بین المللی انرژی اتمی قرارگرفته است.


صالحی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت :" هیچ گونه تاسیسات هسته ای با تعریف خاص آن، که به آژانس اعلام نشده باشد در ایران وجود ندارد. "


وی افزود :" ما چنین تاسیساتی که به غنی سازی اورانیوم بپردازد نداریم و چنانچه آنها از چنین چیزی خبر دارند به ما معرفی کنند تا از آنها تشکر به عمل آید. "


سازمان مجاهدین خلق در سال 2002 یک سال پس از انتشار گزارش هایی در مورد فعالیت اتمی مخفی ایران در مطبوعات آمریکا در یک کنفرانس خبری اعلام کرده بود جمهوری اسلامی در نطنز تاسیسات غنی سازی اورانیوم و در اراک، راکتور آب سنگین ساخته است.


افشای فعالیت اتمی ایران از آغاز دهه میلادی جاری تاکنون به یکی از طولانی ترین مناقشه ها بین ایران وغرب تبدیل شده اما به توقف برنامه این کشور منجر نشده است.


سازمان ملل تاکنون 4 قطعنامه شامل تحریم های اقتصادی علیه ایران صادر کرده است.

سران، باصطلاح "خودسر" ها!

سپاه محمد رسول الله تهران طی بیانیه ای مدعی شد "افرادی که به منزل شیخ مهدی کروبی حمله کردند خودسرانه دست به این عمل زده اند و ارتباطی با بسیج و سپاه نداشته اند.

از حاکمیتی که مبنای کارش قتل و جنایت و کودتا و شکنجه و اعتراف گیری و دروغگوئی است، چه کسی چنین اطلاعیه و تکذیبی را باور می کند؟ دلیل انتشار این اطلاعیه را باید در بحث های درون حکومتی جستجو کرد. ظاهرا حمله به خانه کروبی در عالی ترین سطح حکومتی چنان مسئله ساز شده، که این نوع اطلاعیه ها برای تبرئه و توجیه درون گروهی لازم شده است.

آنها که به خانه کروبی حمله کردند، از همان مرکزی دستور گرفته بودند که جنب کودتای 22 خرداد لانه دارد، دستور شکنجه برای اعتراف گیری در زندان میدهد، قوه قضائیه را تابع خود کرده، در قتل عام زندانیان سیاسی دست داشته، فرمان قتل های زنجیره ای را صادر کرده، به فرزند آیت الله خمینی – احمدی خمینی- نیز رحم نکرد و...

برخی از آنها را دراین عکس می بینید. سردار سرتیپ پاسدار ذوالقدر(نفر جلو)، جانشین اسبق فرمانده کل سپاه و همه کاره کنونی قوه قضائیه و "اکبر خوش کوش" ( آن که شکمی بزرگ دارد و گوشه پیراهنش به سبک قمه کش ها از شلوارش بیرون آمده) از مجریان قتل های زنجیره ای که مستقیما در قتل احمد خمینی نقش داشت.

جان بولتون افشاى سايت مخفى رژيم در آبيک قزوين را مورد تاييد قرار داد


جان بولتون
جان بولتو

جان بولتون، سفير سابق آمريکا در سازمان ملل متحد: افشاگرى مقاومت ايران در مورد سايت مخفى اتمى رژيم در نزديک قزوين را مورد تأييد قرار داد.
وى که با فاکس نيوز مصاحبه مىکرد: گفت: وقتى شما حفر تونل در جايى که هيچگونه منابع طبيعى وجود ندارد را مىبينيد، که آن هم توسط دولتى مانند رژيم ايران انجام مىشود، مىتوانيد شرط ببنديد که يک کار غيرمفيدى دارد صورت مىگيرد.
جان بولتون افزود: حرفهاى اين گروه اپوزيسيون در گذشته در مورد فعاليتهاى اتمى رژيم ايران درست بوده است. و دلايلى وجود دارد که فکر کنيم باز هم حرفشان درست است.