۱۳۹۳ مرداد ۶, دوشنبه

رهبر انقلابيون عشاير: ساكنان بغداد الآن صفير گلوله‌ها را مي‌شنوند

دستگیری فردی به دلیل کمک مالی به خانواده زندانیان وگزارشی از وضعیت زندانیان سیاسی

بنا به گزارشات رسیده ماموران مزدور امنیتی رژیم یک فعال عقیدتی به نام «خالد عبدی» اهل سنندج را به دلیل کمک به خانواده زندانیان دستگیر کردند.
روز چهارشنبه اول مرداد ماه سال جاری، خالد عبدی که خود به تازگی از زندان گوهردشت کرج آزاد شده، به دلیل کمک مالی به خانواده های زندانیان ، دستگیر شده و به اداره اطلاعات رژیم در سنندج منتقل شد. نامبرده اسفندماه ۹۱ پس از گذراندن محکومیت ۳ سال خود از زندان گوهردشت کرج آزاد شده بود.
.........................................................................

گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در پاریس

به گزارش العربیه ،سازمان مجاهدین خلق ایران روز شنبه ۲۶ژوئیه۲۰۱۴ کنفرانسی را تحت عنوان «ديكتاتوري ديني در ايران- كانون جنگهاي فرقه گرايانه در خاورميانه» در پاریس پایتخت فرانسه برگزار کرد.
در این کنفرانس مریم رجوی، یکی از رهبران سازمان مجاهدین خلق، به تشریح مواضع این سازمان در قبال تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و نقش ایران در این تحولات پرداخت.
مریم رجوی ضمن محکوم کردن بمباران نوار غزه توسط اسراییل، این عملیات را به سود رژیم ایران دانست و خواستار توقف هرچه سریعتر آن شد.

فراخوان کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی به مناسبت ١١ مرداد ، ٢ اوت، حمایت از رضا شهابی، بهنام ابراهیم زاده و شاهرخ زمانی

در روز جهانی حمایت از رضا شهابی، بهنام ابراهیم زاده و شاهرخ زمانی سه تن از چهره‌های شناخته شده کارگری کمپین برای آزادی این کارگران زندانی در رابطه با وضعیت کارگران زندانی رضا شهابی، بهنام ابراهیم زاده و شاهرخ زمانی سه چهره دفاع از آزادیخواهی و انسانیت در زندانهای رژیم ، کمپینی را به پیش میبرد و در این راستا روز ١١ مرداد برابر با ٢ ماه اوت را روز جهانی حمایت از این کارگران و تمامی کارگران زندانی اعلام کرده است. در نتیجهٔ اعتراضات بی‌ وقفه رضا شهابی و به دنبال ۵۱ روز اعتصاب غذا علیه فشارهای رژیم در زندان و محرومیتش از درمان و نیز بدنبال کارزاری جهانی، سر انجام وی به بیمارستان انتقال یافت.

عید سعید فطر مبارک باد