۱۳۹۲ اردیبهشت ۸, یکشنبه

اینبار در تبریز: عدم استقبال مردم از گماشته ولی فقیه

اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران - تهديدهاي متقابل خامنه اي و احمدي نژاد در آستانه نمايش انتخابات

بازداشت دو تن از آشوریان و احضار یک روزنامه‌نگار

خبرگزاری هرانا - در پی دستگیری دوتن از آشوریان در اصفهان که در رابطه با کشیشان اسبق کلیسای "عمانوئل" تهران در بهمن ۱۳۹۱ بازداشت شده بودند شادیار عمرانی از سوی نماینده آشوریان در مجلس (یوناتان بت کلیا) برای دادن پاره‌ای توضیحات احضار شد.

اعتراض به تعطيلی دانشکده مديريت و اقتصاد

ایلنا: ۲۳۱فعال دانشگاهی با صدور بيانيه‌ای به تعطيلی دانشکده مديريت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شريف اعتراض و دلايلی در مورد لزوم ادامه فعاليت اين دانشکده مطرح کردند.

متن بيانيه ای۲۳۱ استاد دانشگاه، روزنامه نگار، دانشجو و فعال بخش خصوصی به اين شرح است:

زلزله؛ پایتخت ماندن تهران اشتباه است

زلزله این روزها دوباره یکی از بحث های اصلی مردم شده است؛ اینکه بالاخره می آید یا نه؟ اگر بیاید چه می شود و چه اتفاقی می افتد؟دکتر «مهدی زارع» دانشیار پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله، یکی از کارشناسان شناخته‌شده موضوع زلزله در ایران است که در بسیاری از موارد، خبرنگاران برای آشناشدن با کم‌وکیف زلزله‌ها با او گفت‌وگو می‌کنند اما این‌بار، دکتر «زارع» به‌عنوان یکی از استادان نسل جدید زلزله با دکتر «بهرام عکاشه» استادی از نسل قدیمی‌تر به گفت‌وگو نشسته است.

دانشجوی ستاره دار روانه زندان تبریز شد

 وحید شیخ بگلو، دانشجوی محروم از تحصیل جهت اجرای حکم یک سال حبس تعزیری روانه زندان مرکزی تبریز شد.

بر اساس گزارش سایت هرانا، وی عضو تشکل دانشجویی "آرمان" است.

تکذیب‌ حذف‌ سنگسار از قانون‌ جدید مجازات‌ اسلامی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: سنگسار از قانون جدید مجازات اسلامی حذف نشده بلکه در نحوه اجرای آن تغییراتی ایجاد شده است. 

ادعای تولید زیردریایی‌ موشک انداز و شناور هوشمند

دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری 3 دانشگاه دیگر در قالب اجرای طرح کلان ملی مصوب شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به طراحی و ساخت 8 نوع سامانه زیر سطحی کردند که زیر سطحی‌های موشک انداز و شناورهای کابل گذار و بدون سرنشین هوشمند جزیی از این سامانه‌ها هستند.