۱۳۹۲ خرداد ۲۱, سه‌شنبه

دستگيري هواداران مجاهدين و خانواده هاي مجاهدان اشرف و ليبرتي همزمان با نمايش انتخابات

ديدار كوبلر با سفير رژيم درخاتمه خدمت درعراق

اعتراضات ترکیه؛ اردوغان جوانان معترض را تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از آنکارا، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه امروز با لحن تهدیدآمیزی گفت، دولت وی در قبال تظاهرکنندگانی که از 15 روز پیش استعفای او را در سرتاسر ترکیه درخواست می کنند، دیگر هیچ تسامحی از خود نشان نخواهد داد.

روسیه به افشاگر اطلاعاتی آمریکا پناهندگی می دهد

مقامات روسیه اعلام کردند در صورت درخواست افشاگر اسرار آژانس اطلاعات آمریکا می‌توانند به وی پناهدگی سیاسی دهند.

به گزارش روزنامه روسی‌زبان کومرسانت؛ سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد در صورت ارائه درخواست پناهدگی سیاسی از جانب ادوارد اسنودن که با خطر پیگرد قضایی در آمریکا مواجه است، دولت کرملین به این درخواست پاسخ مثبت خواهند داد.

آب سنگین اراک؛ فرانسه: اقدام تحریک آمیز دیگر

فرانسه اعلام کرد که اگر رژیم ایران به برنامه هسته‌یی‌اش ادامه دهد و از شنیدن پیام اتحاد و قاطعیت جامعه جهانی خودداری کند با افزایش فشار و تحریم روبرو خواهد شد.

به گزارش به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه فرانسه برخی فعالیت‌های هسته‌یی جمهوری اسلامی را مغایر با قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خواند.

درگیری پلیس با معترضان در میدان تقسیم استانبول

پلیس ضد شورش ترکیه، صبح امروز بار دیگر به معترضان حاضر در میدان «تقسیم» استانبول حمله کرد و موجب از سرگیری درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و تظاهرات‌کنندگان شد.

به گزارش اسکای نیوز، پلیس ضد شورش ترکیه ساعتی پیش وارد میدان «تقسیم» استانبول شد و با حمله به تظاهرات‌کنندگان، تلاش کرد تا آنها را کنترل و متفرق کند.

بازداشت روزنامه نگار نشریه پاسارگاد سیرجان

حسام‌الدین اسلام‌لو دبیر بخش فرهنگ و هنر نشریه محلی پاسارگاد سیرجان بازداشت شد.

به گزاش‌ ادوارنیوز٬ این روزنامه نگار از سیرجان به کرمان انتقال یافته است اما از محل نگهداری دقیق وی اطلاعی در دست نیست.

سی ام مهرماه سال ۹۱ هم نیروهای امنیتی اداره اطلاعات شهرستان سیرجان با مراجعه به دفتر هفته نامه پاسارگاد، اقدام به بازداشت تعدادی از اعضای تحریریه این نشریه کرده بودند.

حمله پلیس ترکیه به تظاهرکنندگان در میدان تقسیم

پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان در میدان تقسیم از گاز اشک آور و ماشین آب پاش استفاده می کند

به گزارش منابع خبری، نیروهای ضد شورش پلیس ترکیه وارد میدان تقسیم استانبول شدند که کانون اعتراضات اخیر به سیاستهای دولت رجب طیب اردوغان نخست وزیر این کشور است.

سال گذشته ۶۰۰ هزار نفر در ایران به زندان رفتند

خبرگزاری هرانا - مدیرکل پیشگیری‌های امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، با بیان اینکه "نرخ رشد جهانی جرایم ۵ درصد است، در حالی‌که جرایم در ایران بیشتر از آمار جهانی رشد دارد"، گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به خاطر جرایم مختلف در کشور دستگیر شدند که ۶۰۰ هزار نفر آن‌ها در زندان به‌سر می‌برند.