۱۳۹۱ مهر ۱۴, جمعه

ادامه اعتصاب گسترده در بازار تهران، اعتصاب و ناآرامی در بازارهای مشهد و تبريز

به رغم سرکوب و بگير و ببند رژيم درمانده آخوندی، امروز پنجشنبه اعتصاب گسترده در بازار تهران ادامه دارد و بيش از 80درصد مغازهای بازار تهران بسته هستند.
نيروهای سرکوبگر خامنه ای به منظور جلوگيری از تظاهرات و خيزش دوباره در سراسر بازار حضور دارند و با نصب نرده ها، مانع از ورود مردم به بازار می شوند.
روز چهارشنبه به رغم اقدامات سرکوبگرانه رژيم، درگيريها با شعار مرگ بر خامنه ای و مرگ بر اصل ولايت فقيه، و نترسيد نترسيد ما همه با هم هستيم در خيابانهای تهران ادامه يافت.
در چهار راه استانبول درگيری شديدی ميان مردم و مزدوران نيروی انتظامی و اوباش لباس شخصی جريان داشت و مزدوران سرکوبگر تظاهر کنندگان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و شماری را دستگير کردند.
در خيابان منوچهری نيز درگيريهای مشابهی روی داد.
در خيابان ناصر خسرو رويارويی شديدی ميان مردم و نيروهای سرکوبگر روی داد.
پل حافظ، سه راه جمهوری نيز از ديگر مناطقی است که در آن تظاهرات و درگيری رخ داده است.
ايستگاههای مترو در مناطق درگيری بسته بود و مزدوران سرکوبگر آنها را تحت کنترل گرفته بودند تا مانع از پيوستن هر چه بيشتر مردم به صفوف تظاهرات شوند.
حوالی عصر، ستون بزرگی از مزدوران گارد ويژه نيروی انتظامی و انبوهی از موتورسواران لباسی شخصی در خيابان فردوسی به مردم و صرافيها يورش بردند و وحشيانه تعدادی از صرافيها را به آتش کشيدند و در و شيشه های شمار ديگری را شکستند.
در خيابان منوچهری نيز نيروهای سرکوبگر انتظام و لباس شخصی چندين مغازه را به آتش کشيدند تا به گردن مردم بياندازند.

علاوه بر تهران، در نقاطی از شهرهای تبريز و مشهدی نيز مردم به خيابان آمدند و عليه ديکتاتوری آخوندی به شعار دادند پرداختند. در مشهد نيز درگيری ميان مردم و نيروهای سرکوبگر روی داد

در تبريز مزدوران نيروی انتظامی برای بازکردن طلافروشيها به تهديد و ارعاب صاحبان آنها روی آوردند.
خبرگزاری سپاه پاسداران، با درج اطلاعيه يک ارگان فاشيستی باند خامنه ای در بازار موسوم به «جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار» نوشتند: روز چهارشنبه عده يی از مجاهدين و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام، با ايجاد ارعاب در بازار درصدد تعطيلی بازار برآمدند

ادامه درگيريها و تظاهرات در نقاط مختلف تهران
در ادامه خيزش مردم تهران، روز پنجشنبه مردم و جوانان دلير با برپايی تجمع تظاهرات نقاط مختلف تهران به مقابله با مزدوران نيروی انتظامی و لباس شخصی برخاستند و در ميدان حسن آباد با مزدوران رژيم درگير شدند.
از صبح روز پنجشنبه با ادامه اعتصاب و تعطيلی يکپارچه بازاريان شريف، بازاريان خيابانهای اطراف بازار تهران، از جمله در لاله زار، خيابان و ميدان فردوسی، ميدان حسن آباد و توپخانه، دست به تجمع و اعتراض زدند.
گزارشها حاکيست که ابزار فروشان در ميدان حسن آباد در حمايت از اعتصاب بازار دست به اعصاب زده و در مقابل حمله مزدوران نيروی انتظامی به مقابله برخاستند.
در ميدان فردوسی و لاله زار نيز، کسبه و صرافان با بستن مغازه های خود دست به تجمع زدند و مردم نيز به صفوف آنها پيوستند و تجمع بزرگی از مردم شکل گرفت. مزدوران سرکوبگر نيروی انتظامی و لباس شخصی در وحشت از گسترش اعتراض وحشيانه به تجمع مردم حمله ور شدند. مردم متعرض بار ديگر در خيابان لاله زار تجمع کردند و به شعار دادن عليه رژيم آخوندی پرداختند.

در حاليکه حضور پر شمار مزدوران نيروی انتظامی در مناطق مرکزی تهران و بازار، نوعی حکومت نظامی را تداعی می کند، کليه صرافيهای خيابان فردوسی تا استانبول مغازه های خود را بسته و به اعتصاب بازاريان پيوسته اند.

تهديد به مجازات پاسدارهای دستگيرشده رژيم ايران در سوريه



تهديد به مجازات پاسدارهای دستگيرشده رژيم ايران در سوريه
شورای نظامی غوط شرقی ـ تيپ البراء در دمشق، رژيم سوريه و ايران را تهديد کرد در صورتی که کشتار مردم بی گناه ادامه پيدا کند پاسداران رژيم ايران را که به اسارت گرفته مجازات خواهد کرد.

يک فرمانده تيپ البراء گفت: ما به رژيم سوريه و ايران اعلام می کنيم اگر طی 48ساعت از ساعت اعلام اين بيانيه، بازداشت شدگان آزاد نشوند وبمباران غيرنظاميان بيگناه و کشتار کور بيگناهان متوقف نشود در مقابل هر شهيدی يکی از اسرای رژيم ايران را خواهيم کشت.

یک گروگانگیر آمریکایی توسط پلیس اسرائیل کشته شد

رادیو فرانسه: به دنبال گروگانگیری در یک هتل در شهر ساحلی "ایلات" اسرائیل، پلیس این کشور یک شهروند آمریکایی را که عامل گروگانگیری بود و یکی از خدمۀ هتل را به قتل رسانده بود، از پای در آورد.

شهر ساحلی "ایلات" واقع در جنوبی ترین منطقۀ اسرائیل ، در حال حاضر به مناسبت جشنهای مذهبی یهودیان مملو از جمعیت است. این واقعه در هتلی پنج ستاره بنام "لئوناردو کلاب" رخ داده است و گرچه کسی در این درگیری زخمی نشده ، ولی چندین توریست ساکن در هتل در حالت شوک عصبی به بیمارستان منتقل شدند.

بنا به نخستین اطلاعات، شهروند آمریکایی جوانی 22 ساله است که چند ماهیست برای کار به اسرائیل سفر کرده بود و در حال حاضر در همین هتل مشغول به کار بوده است.

در حالیکه در نخستین ساعات بسیاری از رسانه ها از این رویداد به عنوان گروگانگیری سیاسی یاد کردند، سخنگوی پلیس اسرائیل رسمأ اعلام کرد که این حادثه هیچگونه ارتباطی با بحران سیاسی اسرائیل و فلسطین ندارد و صرفأ یک درگیری شخصی بوده است.

جوان آمریکایی به دنبال درگیری با یکی از همکارانش به سوی یکی از مأمورین امنیتی هتل رفته و با حمله به وی اسلحۀ شخصی او را ربوده و همکار خود را کشته. سپس وی به آشپزخانۀ هتل پناه برد و چند نفر را گروگان گرفت ، افرادیکه موفق شدند با کمک نیروهای ویژۀ پلیس اسرائیل رهایی یابند و جوان آمریکایی در درگیری با پلیس کشته شد.