۱۳۹۲ اردیبهشت ۶, جمعه

فوري - بمباران روستاي الطبج توسط هلي كوپترهاي ديكتاتوري مالكي

قيام ميليوني روز جمعه در عراق - تشكيل ارتش عزت و شرف بعد از كشتار حويجه

سرگردانی میلیون‌ها بشکه نفت بر روی آب

اولین روزنامه‌ جهان (در فرانسه) 400 ساله شد

400 سال پیش، زمانی که فرانسه هنوز حکومت مطلق «هانری چهارم» را تجربه می کرد، در استراسبورگ، یکی از شهرهای فرانسه و یک جمهوری آزاد در قرن شانزدهم میلادی، جایی که آن را به عنوان مرکز قانونگذاری اروپا نامیده‌اند، مردی به نام «یوهان کارولوس» نشریه‌ای با عنوان «مجموعه‌ای از اخبار قابل‌توجه و به‌یادماندنی» را منتشر کرد.

بیانیه شورای امنیت ملی ترکیه در باره پ.ک.ک

شورای امنیت ملی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از روند آغاز شده به منظور کنار گذاشتن سلاح از سوی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) حمایت می‌کنیم و برای به دست آوردن نتایج بهتر، اقدامات لازم را انجام می دهیم. 

سوریه؛ گفتگوی مهم اوباما با پادشاه اردن در واشنگتن

مسئله سوریه مهمترین موضوع گفتگوی پادشاه اردن با رئیس جمهور آمریکا است.

به گزارش روسیا الیوم، تحلیلگران معتقدند گفتگوی امروز ملک عبدالله دوم با باراک اوباما در واشنگتن درباره دو موضوع مهم اوضاع داخلی اردن، منازعه فلسطین-اسرائیل و موضوع بسیار مهمتر یعنی بحران سوریه است.

تروریست اسلامی کانادا به ایران سفر کرده بود

خبرگزاری رویترز روز پنج‌شنبه، پنجم اردیبهشت، به نقل از مقامات امنیتی و قضایی ایالات متحده گزارش داد که یکی از کسانی که به تلاش برای انفجار خط آهن تورنتوی کانادا متهم است، در دو سال اخیر به ایران سفر داشته است.

گوشمالی بسیجی مومن فضول در شیراز

خبرگزاری فارس گزارش داد که عصر پنج‌شنبه، یک دانشجوی بسیجی دانشگاه شیراز حوالی میدان دانشجوی این شهر مورد ضرب و شتم سه نفر قرار گرفته است. این بسیجی قصد نصیحت و موعظه این جوانان را داشته که آنها تحمل نکردند و حسابی از خجالتش درآمدند. 

کارگران شهرداری شوشتر اعتصاب کردند

كارگران شهرداري شوشتر در اعتصاب و اعضاي شوراي شهر در ميتينگ هاي تبليغاتي 

*درحالي كه چهار روز از اعتصاب كارگران بخش خدمات موتوري شهرداري شوشتر مي گذرد دو تن از اعضاي شوراي اسلامي شهر شوشتر امروز در ميتينگ تبليغاتي محسن رضايي در شوشتر از كانديداتوري وي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم حمايت كردند.

زلزله در دو نقطه، زمین‌لرزه مردم را به خیابانها کشاند

فرماندار شهرستان خاش گفت: زمین لرزه شب گذشته در این شهرستان موجب ایجاد اضطراب در بین شهروندان و پناه آوردن آنها به خیابان ها شد.

علیرضا شهرکی در گفتگو با مهر با بیان اینکه گروه های اعزامی تاکنون گزارشی مبنی تلفات جانی و یا مالی از این زلزله گزارش نکرده اند افزود: تمامی تیم های امدادی و کادر بهداشتی و درمانی در این منطقه در حال آماده باش هستند.

خامنه ای در بدر و خیبر، مردم در شعب ابی طالب


منصور امان

فتوحات بدر و خیبری آیت الله خامنه ای به قلمروهای جدیدی گُسترش پیدا کرده است. به گُزارش منابع رسمی، پس از گران شدن 60 درصدی قیمت گوشت، بهای روغن نباتی و مایع نیز در روزهای اخیر دستکم 40 درصد افزایش پیدا کرده است. در همین حال پایوران حُکومت در حال زمینه سازی برای افزایش دوباره قیمت نان هستند.