۱۳۹۳ فروردین ۲۴, یکشنبه

رئيس جمهور برگزيده مقاومت در كنفرانس ايران، تغيير رژيم، تامين امنيت براي ساكنان ليبرتي در پاريس

ولی فقيه بر روی زانوان خونين چه گفت؟

در حالی که مذاکرات اتمی بين رژيم و 5+1 در وين جريان دارد، خامنه ای روز پنجشنبه گذشته (20فروردين) گروهی از مهره ها و کارگزاران هسته يی رژيم را در بيت خود جمع کرد تا در قبال باز کردن پيچ و مهره های دستگاه اتمی و مهر و موم کردن تأسيسات هسته يی به آنها دلداری بدهد، اما در اظهارات ولی فقيه زهر خورده ارتجاع، ديگر از عربده کشی و الدرم بلدرم هايی که در چنين مواقعی برای پنهان کردن ضعف و درماندگی اش به کار می بست، نشانی نبود. آنچه گفت تماماً در چارچوب تسليم و ذلت بود.

بیانیه؛ حکم اعدام ریحانه جباری را متوقف کنیم

بیانیه جبهه‌ دموکرات ایران - برون مرزی

حکم اعدام ریحانه جباری را متوقف کنیم

بار دیگر ماشین اعدام رژیم ولایت فقیه بر آن‌ است که جان انسان دیگری را بگیرد. اینبار تحت عنوان قصاص، قوه قضایه رژیم قصد دارد که حکم اعدام ریحانه جباری را این سه شنبه ۲۶ فروردین ماه  اجرا کند.

ریحانه جباری زن ستمدیده ایرانی، در معرض قضاوت قوانین زن ستیز و قرون وسطایی حکومتی قرار گرفته، که راه حل آسان آنها برای خلاصی از مشکلات، تنها کشتن انسانهاست.

جعبه سیاه هواپیمای مالزیایی خاموش شد

گروه‌های حاضر در عملیات جست‌وجوی هواپیمای گم‌شده خطوط هوایی مالزی می‌گویند عدم دریافت پالس‌های جدید احتمالا نشانه تمام شدن باتری‌های جعبه سیاه این هواپیماست. 

به گزارش فارس به نقل از آسوشیتدپرس، پس از آنکه اواخر هفته قبل گزارش‌هایی مبنی بر دریافت سیگنال‌های جعبه سیاه هواپیمای گم‌شده خطوط هوایی مالزی منتشر شد، چند روزی است که هیچ سیگنالی دریافت نشده و همین امر تیم‌های جست‌وجو را به این جمع‌بندی رسانده که احتمال باتری‌های جعبه سیاه هواپیما تمام شده است. 

همسر وکیل دربند: این ظلم‌ها را فراموش نمی‌کنیم

معصومه دهقان، همسرعبدالفتاح سلطانی وکیل مدافع زندانی به روحانی نامه نوشته است.

متن این نامه به شرح زیر است:

نه لب گشایدم ازگل، نه دل کشد به نبیذ چه بی‌نشاط بهاری که بی‌رخ تو رسید

آقای رئیس جمهور!

سال ۹۲ هم گذشت ولی نه به تلخی سال‌های پیش! آخر طلیعهٔ سال ۹۲ با تدبیر و امید بود و طلیعه سال ۹۳ انتظار بود و خلف وعده! بهار ۹۳ همچنان بدون عطر و بو و رنگ آمد با آنکه «مژده داد چنین نماند و چنین نیز نخواهد ماند».

خط لوله اصلی صادرات نفت ایران شکست

یکی از خطوط لوله اصلی صادرات نفت ایران در منطقه گچساران دچار شکستگی شده که این حادثه منجر به نشت گسترده نفت به طبیعت منطقه شده است. 

به گزارش مهر، در حال حاضر بیش از 5500 کیلومتر خطوط لوله نفت در منطقه گچساران وجود دارد که بخش عمده ای از این خطوط دچار فرسودگی شدید شده اند. 

از این رو هر ساله شاهد بروز یک حادثه شکستگی و ترکیدگی خطوط لوله انتقال نفت فرسوده کشور در منطقه گچساران بوده که علاوه بر مشکلات و عدم النفع اقتصادی آسیب هایی هم به محیط زیست منطقه خوزستان وارد می کند.