۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

آبادان؛ تظاهرات برای فوتبال 50 هزار نفر، برای قدس 200 نفر

نفت آبادان پنجاه هزار - سانديس خور دويست
بعد از برد نفت آبادان برابر ذوب آهن تمام خيابانهای شهر پر مردم ميشه كه بيشترشون زنان و دختران هستند و ميشه تخمين زد پنجاه هزار نفری برای شادی و پايكوبی به خيابونهای آبادان ميريزن.اما تظاهرات روز قدس امروز طرفداران رهبری قابل شمارش بود.كلهم دويست نفر
انقدر تعداد كم بود كه صدا و سيمای آبادان چهره هاشونو بارها نشون ميداد!
اون دويست نفر الان تو كل شهر معروف شدن انقدر كه نشونشون دادن

وضعیت تهران تا ساعت 12:40 بعد از ظهر


-ازدحام نیروهای بسیجی و لباس شخصی در نقاط حساس مانند زیر پل کالج و چهارراه ولیصر
-دیده نشدن هرگونه درگیری در خیابان انقلاب از میدان فردوسی تا دانشگاه و خیابان ولیعصر از چهارراه ولیعصر تا میدان ولیعصر و خیابان کریم خان و همچنین خیابان سپهبد قرنی
-شنیده شدن شعار مرگ بر فرانسه در چهارراه ولیعصر
-جمعیت نسبتا زیاد سبزها بدون هیچگونه شعار
-وضعیت بشدت امنیتی قبل از شروع نماز

افتضاح تظاهرات دولتی در خرم آباد

فقط ميتونم بگم به همشهريان عزيز و لرها افتخار ميكنم.جمعيت پرشور!انقلابي در خرم آباد با600هزارنفر جمعيت به زور به 500نفر ميرسه
اگر صدا و سيما شهامت داره تصوير از بالا نشون بده
مليونها تومن پول تبليغ از10كانال تلويزيوني.تبليغ شبانه روزي از كانال فلك افلاك.هزاران متر پارچه در خيابانهاي شهر در حاليكه كودكان روستاهاي لرستان لباسي براي پوشيدن ندارن اما فقط500نفر؟63٪ از 600000نفر ميشه500نفر؟





اینترنت کشور دچار مشکل شده است

از بامداد امروز، پنج شنبه یازدهم شهریورماه، کاربران اینترنت در کشور با مشکلات عمده‌ای روبه رو شده‌اند.

اختلال در سرویس‌های اینترنتی که با کم شدن سرعت اینترنت خانگی آغاز شده تا جایی ادامه یافته که در سرویس‌های پر سرعت ADSL و VPN نیز به وضوح قابل مشاهده است.

به گزارش برخی سایت‌های خبری سرویس جی میل و یاهو نیز با اختلالاتی همراه شده و هم چنین دسترسی به بسیاری از سایت‌ها هم چون فیس بوک و سایت های خبری نیز مختل شده است. این مشکلات در تهران بیش از سایر نقاط کشور مشاهده شده است.

گفته می‌شود اعمال این محدودیت‌ها مربوط به نزدیک شدن روز ایران“روز قدس سابق” است که در سال گذشته مخالفان دولت در آن تجمع هایی اعتراضی برپا نمودند

روزایران (قدس سابق) وترس رژیم

همزمان با روز قدس سابق تعداد زيادي مامور يگان ويژه پليس و لباي شخصي هاي بسيج در خيابان هاي تهران مسقر شده اند.
اين نيروها به تعداد بسيار زيادي در زير پل كريمخان و همچنين در خيابان انقلاب از امام حسين تا ميدان انقلاب، پيچ شميران، چهار راه ولي عصر، ميدان ولي عصر، هقت تير و... مستقر شده اند. همه نيروهاي بسيج پيراهن سياه به تن كرده اند و برخي از نيروهاي پليس نيز در حالي كه لباس شخصي به تن دارند با موتورسيكلت نيروي انتظامي در خيابان گشت مي زنند. برخي از
نيروهاي بسيج روي بازويشان دستبند قرمز بسته اند و باتوم در دست دارند.
هم اكنون تعداد زيادي از نيروهاي سركوبگر بسيجي در كوچه هاي فرعي و در خودروها كمين گرفته اند تا در موقع لزوم به مردم حمله كنند.
تمامي تمهيدات امنيتي ترس ووحشت حكومت آخوندي را از تجمع مردم نشان ميدهد .

روز ایران؛(قدس سابق): درگیری در میدان هفت تیر

میدان هفت تیر ساعت 45 : 10 دقیقه
در نخستین ساعت شروع راهپیمایی روز قدس در میدان هفت تیر اولین در گیری بین نیروهای امنیتی و تعداد زیادی از مردم که شعار نه غزه نه لبنان میدادند شکل گرفت که نیروهای امنیتی شدیدا قصد سرکوب مردم را داشتند که بعلت تعداد زیاد مردم و استقبال و همراهی دیگر مردم از این شعار نیروهای امنیتی را دچار سردرگرمی کرده
همچنین در مترو و ایستگاه هفت تیر مردم شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند . اخبار تکمیلی از هفت تیر ارسال میشود

سنجاب‌ زاگرس؛ قربانی جدید قاچاق حیوانات خانگی در ایران

در تازه‌ترین تهدید زیست محیطی در ایران، سنجاب دامنه‌های زاگرس هدف قاچاقیان حیوانات خانگی قرار گرفته و تلاش برای زنده گرفتن این حیوان به جنگل های بلوط استان لرستان آسیب وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کشف ۲۵ قلاده سنجاب گرفتار شده، توسط محیط بانان لرستان طی هفته گذشته، از گسترش فعالیت قاچاقچیان برای صید و فروش این موجودات در بازار حیوانات‌ خانگی پایتخت حکایت دارد.

سنجاب های زاگرس که اغلب بر فراز درختان بلوط آشیانه دارند، به علت نقش اساسی‌شان در بارور ساختن و حفظ جنگل های بلوط، عضو مهمی از اکو سیستم دامنه‌های غربی و جنوب غربی سلسله کوه‌های زاگرس محسوب می شوند.

به گفته محمد حسین بازگیر، مدیرکل محیط زیست استان لرستان، قاچاقچیان برای صید زنده سنجاب‌ها به آتش زدن درختان بلوط می پردازند تا آنها را وادار به خروج از لانه‌هایشان کنند و این موضوع موجب آسیب دیدگی جدی جنگل های بلوط لرستان شده است.

جنگل های بلوط دامنه های زاگرس نقش مهمی در تثبیت و غنی سازی خاک این منطقه دارد که یکی از اصلی ترین مراکز دامداری و باغداری در ایران است.

مدیرکل محیط زیست استان لرستان، در مورد اقدام جدید قاچاقچیان حیوانات خانگی در ایران به خبرگزاری مهر گفت: "مطابق برخی اطلاعات کسب شده، این سنجاب‌ها بعد از انتقال به تهران و پس از رنگ آمیزی، قلاده گذاری شده و به عنوان سنجاب‌های اهلی به فروش می رسند."

آقای بازگیر از کشف بیش از ۵۰ قلاده سنجاب گرفتار شده طی ماه های گذشته خبر داده و گفته است که برخی از سنجاب‌های کشف شده به علت فضای کم و شرایط بد نگهداری توسط قاچاقچیان، خفه شده اند، اما بقیه آنها به جنگل های بلوط استان لرستان بازگردانده شده اند.

او با انتقاد از پایین بودن مبلغ جریمه برای شکار و قاچاق این حیوانات، گفته است که هم اکنون تنها ۲۰۰ هزار تومان جریمه برای شکار غیرقانونی سنجاب‌ها تعیین شده است که در برابر مبلغ خرید و فروش آنها در بازارهای سیاه، عامل بازدارنده موثری به حساب نمی آید.

مراتع واقع شده در محدوده شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود که به دشت های سیلاخور شهرت دارند، از پرآب‌ترین و حاصلخیزترین مناطق ایران است که پس از زلزله فروردین ماه سال ۱۳۸۵ و بازسازی صدها روستای آسیب دیده در این مناطق، هم اکنون به یکی از اصلی‌ترین مراکز دامپروری و کشاورزی مدرن در ایران تبدیل شده است.

سطح بارندگی در برخی نقاط این منطقه گاه از میانگین بارندگی در شهرهای شمالی ایران نیز بیشتر است و بیم آن می رود که تخریب جنگل های بلوط در این نواحی موجب سرازیر شدن سیلاب های عظیمی شود که هم اکنون توسط این درختان و در قالب صدها رود و نهر به سرچشمه های اصلی رودخانه‌های کارون و زاینده‌رود می پیوندند.

جاذبه های طبیعی و گونه های جانوری این مناطق نیز به علت تنوع و کمیاب بودن، موجب آن شده است که شهرستان دورود به عنوان یکی از نامزدهای کسب عنوان "پایتخت طبیعت ایران" مطرح شود.

سنجاب، سمندر لرستان، عقاب طلایی زاگرس، کرکس، گرگ، خرس، پلنگ، قوچ و گراز از معروف ترین گونه های جانوری این منطقه اند که صدمات زیست محیطی سالهای اخیر حیات آنها را به خطر انداخته است.