۱۳۹۳ فروردین ۱۵, جمعه

درگيريهاي عشاير عراق با نظاميان مالكي

وضعیت وخیم زندانیان سیاسی

«عمار عبیات »، فعال فرهنگی عرب، درپی اعتراض به تخریب بنای تاریخی «قصر شیخ عبدالحمید» بازداشت و به زندان دزفول منتقل شد. یعقوب ملکی زندانی سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین از مشکلات جسمی متعددی نظیر چشم و گوش رنج می‌برد و از درمان مناسب محروم است. خانواده‌های سید خالد موسوی و علی چبیشاط دو زندانی سیاسی اهوازی از شهر شوش پس از مراجعه به نهادهای امنیتی و قضایی در شهر اهواز مورد تهدید قرار گرفته اند.

امام جمعه اروپا را به گروگانگيری تهديد کرد

امام جمعه تهران امروز علنا کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به گروگانگیری تهدید کرد و گفت: اروپایی ها بی حیایی را به حد اعلا رسانده اند. می گويند دفتر اتحاديه اروپا در تهران تأسيس بشود، پند بگيرند! همان جاسوسخانهٴ آمريکا که تعطيل شد و جاسوسهای آمريکايی دستشان و چشمشان بسته شد، پند بگيرند! ديگر اين مردم اجازه نمی دهند يک جاسوسخانه ديگری در ايران به وجود بيايد.

نامه سناتورها به اوباما در باره سفیر گروگانگیر

صدا و سیمای رژیم: ۲۹ نماینده کنگره در اقدامی خصمانه و در راستای کارشکنی در رسیدن به توافق جامع، در نامه ای از باراک اوباما خواستند به حمید ابوطالبی اجازه ورود به آمریکا داده نشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،  ۲۹ نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا در اقدامی خصمانه و در راستای کارشکنی در رسیدن به توافق جامع، در نامه‌ای به باراک اوباما رئیس جمهوری این کشور از او خواستند به حمید ابوطالبی اجازه ورود به خاک آمریکا را ندهد.

گوشمالی یک بسیجی مزاحم دیگر

ضرب و شتم یک آمر به معروف و ناهی از منکر در سبزوار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش  فارس از سبزوار سرهنگ پاسدار جعفر نمکیان عصر امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این فرد 60 ساله یکی از بسیجیان سپاه ناحیه سبزوار است؛ اظهار داشت:

تهدید خانواده‌های زندانیان اهوازی محکوم به اعدام

خبرگزاری هرانا – خانواده‌های سید خالد موسوی و علی چبیشاط دو زندانی سیاسی اهوازی از شهر شوش پس از مراجعه به نهادهای امنیتی و قضایی در شهر اهواز مورد تهدید قرار گرفته اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز یکشنبه ۱۰ فروردین ماه خانواده‌های این دو زندانی پس از اینکه دریافتند که فرزندانشان ۲۷ اسفند ماه سال ۹۲ از زندان دزفول به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند، اقدام به مراجعه به نهادهای قضایی کردند.