۱۳۹۲ فروردین ۲, جمعه

تحصیل یکی از جاسوسان دستگیر شده در سعودی در «قم»

روز جمعه بیست ودوم مارس یک منبع امنیتی سعودی اعلام کرد یکی از اعضای شبکه جاسوسی دستگیر شده در این کشور بارها به ایران سفر کرده و در شهر مذهبی «قم» به تحصیل پرداخته است.

اعتصاب غذای یک زندانی سیاسی در زندان مرکزی زاهدان

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» زندانی سیاسی حبیب الله ریگی شورکی در اعتراض به انتقالش به سلولهای انفرادی از همان لحظه دست به اعتصاب غذای خشک زد و روز گذشته به دلیل حاد شدن شرایط جسمی اش یکی از پرستاران بهداری را به سلولش اعزام کردند.

بازگشت به مدرسه ملالي يوسف دختر نوجوان قرباني گروه طالبان پاكستان

ملاله یوسفزی، دختر 15 ساله ای که در اکتبر سال گذشته هدف حمله طالبان پاکستان قرار گرفته بود، پس از بهبودی نسبی به مدرسه بازگشت.
به گزارش روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» ملاله روز چهارشنبه پس از شش ماه وقفه با رفتن به مدرسه دخترانه Edgbaston در شهر بیرمنگهام بار دیگر به تحصیل باز گشت.

درگیری مردم با نیروی انتظامی در خیاو(مشکین شهر)

در مراسم چهارشنبه سوری امسال در خیاو(مشکین شهر) بین مردم و نیروی باصطلاح انتظامی درگیری بوجود آمد.
به گزارش اویان نیوز و به نقل از منابع مطلع در یک درگیری که شامگاه سه شنبه ۲۹ اسفند ۹۱ روی داد، نیروهای نظامی-امنیتی به مراسم شادی و پایکوبی جوانان خیاو هجوم آورده و از ادامه مراسم مذکور ممانعت به عمل آوردند.

عکس؛ هفت سین در مقابل اوین و بچه ها با لباس نو

اول فروردین 1392 مقابل زندان اوین

تعطيلی ۴ هزار واحد صنعتی در سال ۹۱

به گزارش ایسنا، معاون وزارت صنعت گفت، امسال ظرفيت توليد واحدهای توليدی کشور 20 تا 30 درصد کاهش يافته است. 

فخرالله مولايی همچنين از تعطيلی 4هزار واحد در سال 91 خبر داد و گفت، 75 درصد مشکلات واحدهای توليدی در اين سال مشکلات ارزی و ريالی بوده است.

ونزوئلا؛ درگيری بين طرفداران و مخالفان چاوز

ده نفر در درگیری بین طرفداران و مخالفان هوگو چاوز رئیس جمهور سابق ونزوئلا زخمی شدند. 

درخواست وزارت اطلاعات رژیم برای خبرچینی

پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات: هشدارهای زیر بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی وزارت اطلاعات برای حفظ و گسترش امنیت عمومی و حمایت از شهروندان ایران اسلامی در برابر خطرات و آسیب پذ یریهای امنیتی طراحی شده و در آن ، مهمترین آگاهی های امنیتی و اطلاعاتی مورد نیاز شهروندان کشور اعم از کارمندان دولت و شهروندان عادی کشور تقدیم محضر هموطنان عزیز خواهد شد . 

زلزله ۹. ۴ ریشتری کیاسر مازندران را لرزاند

به گزارش ایلنا، منطقه چهاردانگه و کیاسر مازندران بر اثر وقوع زمین‌لرزه لرزید.