۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

كنفرانس بين المللي در روز جهاني زن در پاريس


مريم رجوي:
·     رژيم ايران در صدد كشتار ديگري در ليبرتي   است. آمريكا و ملل متحد در قبال ساكنان مسئوليت مستقيم دارند.
·     رژيم ملايان با يك ايدئولوژي به غايت ارتجاعي، درصدد بوده است تا با صدور بنيادگرايي و تروريسم به كشورهاي منطقه، راهي براي فرار از بن بست خود در داخل ايران  پيدا كند
مجاهد خلق، آقای حمید ربیع را بلادرنگ به آلمان منتقل کنید تا سریعاً تحت درمان قرار گیرد.
بنا به اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران صبح شنبه ۱۹اسفند (۹مارس) مجاهد خلق حمید ربیع یکی از مجروحان حاد حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی دچار خونریزی شدید گوارشی شده و بطور اورژانس به بیمارستانی در بغداد منتقل گردیده است.

دانشجوی رشته امنیت شبکه در سفر به ایران بازداشت شد

آقای ایمان امیری تحت فشار‌ها و شکنجه‌های روحی و جسمی مجبور به مصاحبهٔ ویدیویی شده است.
آقای ایمان امیری دانشجوی رشته امنیت شبکه از دانشگاه مالموی سوئد پس از بازگشت به ایران در دوم بهمن ماه بازداشت شد.

انفجار مهیب در مرکز بندر شاهپور

شب گذشته انفجار شدیدی مرکز شهر بندرشاهپور را لرزاند.
به گزارش رسانه های حکومتی صدای انفجار آنچنان مهیب بود که در سراسر شهر شنیده شد.
محل انقجار در مقابل هتل دلفین شهر بوده و رسانه های حکومتی فقط با گزارش به این که انفجار باعث مجروح شدن تعدادی از عابرین و خودروهای شخصی و شکستن شیشه ها و خسارات به اماکن شده، بسنده کردند.

کاریکاتور

حمله با قمه به یکی از قضات دادسرای رژیم در تهران


دادیار اظهارنظر یکی از دادسراهای تهران به طور ناگهانی با ضربات قمه مجروح شد. فرهاد شهبازوار وکیل قاضی شرفی اظهارداشت: قاضی شرفی سه روز قبل از حادثه احساس می‌کرد که تحت تعقیب یک موتور سوار قرار دارد و حتی این موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز خبرداد.

خودکشی پناهجوی ایرانی در کمپ پناهندگی شهر هوف آلمان


حامد سمیعی پناهجوی ۲۸ ساله ایرانی، به دلیل «افسردگی شدید ناشی از بلاتکلیفی» شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ اسفند با خوردن بیش از ۷۰ قرص خودکشی کرد.به گزارش دویچه وله علی سلمانی از دوستان حامد که او هم پناهجوست و در همین کمپ پناهندگی زندگی می‌کند گفت: «صبح جمعه (۱۸ اسفند) یکی از پناهندگان دید در اتاق حامد باز است و او فوت کرده است. وقتی آمبولانس آمد گفتند ۵ ساعت پیش فوت کرده است.»

انبار مواد محترقه در بازار تهران منفجر شد

شب گذشته یک انبار نگهداری از موادمحترقه در محدوده بازار تهران طعمه حریق شد. 

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت:

ارگان دولت عکس احمدی نژاد با مادر چاوز را تاييد کرد


البرزنيوز: در حاليکه از روز گذشته انتشار گسترده تصاوير رئيس جمهوري ايران در مراسم تشييع هوگو چاوز رهبر فقيد ونزوئلا که حالتي شبيه مصافحه دارد واکنش هاي متعددي را در پي داشته است و حتي برخي رسانه ها اصل و صحت ان را زير سوال برده اند ، ارگان رسمي دولت - سايت شبکه ايران - اين تصاوير را تاييد کرد.
در اين باره اين مطلب را بخوانيد:

انفجار مهیب در بندر خمینی؛ تعدادی مجروح

وقوع یک افنجار در ساعت ۲۰٫۳۰ دقیقه شامگاه جاری، در مقابل هتل دلفین بندر امام خمینی(ره) باعث ایجاد خساراتی به تعدادی خودرو و اماکن اطراف شد.

به گزارش پویش به نقل از ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، در شامگاه روز جاری، صدای مهیب انفجار در مقابل هتل دلفین بندر امام در مجاورات بازار شهید آیت الله صدوقی این شهر، که یکی از مراکز پر جمعیت بندر امام می باشد نیده شد.

خودکشی یک پناهجوی دیگر ایرانی در آلمان

به گفته دو پناهجوی ایرانی در کمپ پناهندگی شهر هوف آلمان، حامد سمیعی پناهجوی ۲۸ ساله ایرانی، به دلیل "افسردگی شدید ناشی از بلاتکلیفی" شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ اسفند با خوردن بیش از ۷۰ قرص خودکشی کرده است.

به گزارش رادیو آلمان،

چاقوکشی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور


 در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور یکی از کشتی‌گیران با چاقو مجروح شد.  

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور از صبح امروز در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که این رقابت‌ها در نوبت بعدازظهر با برگزاری مسابقات پایانی چهار وزن اول پیگیری شد.

بررسي ميزان دخيل بودن رژيم ايران در اقدامات تروريستي صورت گرفته توسط القاعده


بررسي ميزان دخيل بودن رژيم ايران در اقدامات تروريستي صورت گرفته توسط القاعده
به دنبال دستگيري داماد بن لادن و محاكمه او در دادگاه فدرال آمريكا، تلويزيون سي ان ان ميزان دخيل بودن رژيم آخوندي را در فعاليتهاي القاعده و عمليات تروريستي 11 سپتامبر با شماري از كارشناسان ضدتروريسم مورد بحث قرار داد.