۱۳۹۲ فروردین ۱۶, جمعه

با کشورم چه رفته است ؟


فراخوان به آکسیون


حمایت رژیم تهران از اقدام جنون آمیز کره شمالی

پاسدار جزایری: کره شمالی چاره‌ای جز مقابله با آمریکا ندارد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حضور آمریکایی‌ها در کره عامل اصلی تنش‌های گذشته و حال در این منطقه حساس جهانی است. چنانچه در این منطقه جنگی رخ دهد آمریکا و متحدانش دچار خسارات زیادی خواهند شد. 

تعداد بازداشت شدگان عرب اهوازی به ١٧٠ نفر رسيد

سنى نیوز: در ادامه دستگیری های روزهای اخیر، روز دوشنبه ٩ نفر  در شهر خرمشهر توسط نیروهای اطلاعاتی دستگیر شدند. این دستگیری ها هر ساله در چنین روزهائی در سالگرد قیام 2005، جهت ایجاد رعب در بین صفوف جوانان عرب صورت می گیرد. 

سوریه؛ بازداشت تک تیرانداز پاسدار و تعلیم آدمکشان

رادیو آلمان: آماری تازه نشان می‌دهد که جنگ داخلی سوریه ۴ میلیون سوری را آواره کرده است. بیش از یک میلیون نفر به خارج گریخته‌اند. با توجه به ادامه درگیری‌ها، همسایگان سوریه از افزایش شمار پناهجویان ابراز نگرانی می‌کنند.

پارلمان اروپا اجلاس رسمي هيأت رابطه با عراق

سناتور آمريکايی خواستار حمله نظامی به کره شمالی

یک سناتور جمهوریخواه آمریکا خواستار حمله نظامی به کره شمالی در پاسخ به تهدیدات اخیر رژیم پیونگ یانگ  شد.

پیتر کینگ از اعضای برجسته مجلس سنای آمریکا تاکید کرد اگر دلایل قاطعی مبنی بر تصمیم کره شمالی برای حمله نظامی به آمریکا یا کره جنوبی به دست آید، کشورش این حق را خواهد داشت ضربه پیشگیرانه ای به کره شمالی وارد کند.

آغاز مذاکرات آلماتی/هشدار بان کی مون به رژیم تهران

دور تازه مذاکرات هسته ای میان رژیم تهران و گروه ٥+١ امروز جمعه در آلماتی قزاقستان در حالی آغاز شد که سعید جلیلی نماینده جمهوری اسلامی در این مذاکرات خواهان برسمیت شناختن حق غنی سازی اورانیوم برای رژیم تهران شده است. این در حالیست که دبیرکل سازمان ملل به رژیم تهران هشدار داده که باید صلح آمیز بودن برنامه اتمی اش را ثابت کند.

قاچاق سوخت فاجعه آفرید/ 18 نفر در آتش سوختند

برخورد دو خودروی حامل سوخت و اتباع غیرمجاز خارجی قاچاق در جاده ریگان - ایرانشهر موجب کشته شدن 18 نفر شد بطوریکه تنها در خودروی سمند حامل 16 افغانی همه این افراد در آتش سوختند.

روسیه: اقدامات کره‌شمالی غیرقابل پذیرش است

به گزارش انتخاب، روسیه روز پنجشنبه با انتقاد از اقدامات اخیر کره شمالی در دامن زدن به تنش ها با کره جنوبی و آمریکا، بی توجهی پیونگ یانگ را به قطعنامه های سازمان ملل نکوهش کرد.

جلیلی: غنی سازی می خواهیم/با آمریکا مذاکره نمی کنیم

رادیو فرانسه: در حالی که قرار است ایران و گروه ٥+١ مذاکرات درباره پرونده اتمی ایران را فردا جمعه درآلماتی قزاقستان برگزار کنند، سعید جلیلی، نمایده ارشد ایران در این مذاکرات می گوید ایران میخواهد حق غنی سازی اورانیوم برای این کشور در مذاکرات فردا به‌رسمیت شناخته شود.