۱۳۹۱ اسفند ۲۷, یکشنبه

تهديد دولتهاي فرانسه و انگلستان توسط پاسدار جزايري در وحشت از سرنگوني قريب الوقوع بشار اسد


پاسدار جزايري در وحشت از سرنگوني قريب الوقوع بشار اسد، دولتهاي فرانسه و انگلستان را بخاطر تصميم آنها براي كمك تسليحاتي در آينده نزديك به انقلابيون سوري تهديد كرد.

علاوي: علت اصلي نابسامانيهاي سياسي عراق ناشي از دخالتهاي رژيم ايران است


دكتر اياد علاوي رهبر العراقيه در مصاحبه با تلويزيون البغداديه دخالتهاي رژيم ايران درعراق را عامل اصلي نابسامانيهاي سياسي اين كشور دانست و گفت می‌خواهیم از اين حكومت سلب اعتماد کنیم، چراكه رژیم ایران در هركاري درعراق  دخالت می‌کند.

گرانی سرسام آور؛ بازار کساد برای آجیل فروشان

خبرآنلاین: برخلاف وعده مسئولان، هر چه به روزهای پایانی سال و شب عید نزدیکتر می شویم تاکنون هیچ تغییری جز بازار راکد و ریزش مشتری ها در آشفته بازار آجیل اتفاق نیافتاده است.

اگر اصفهان را با سی و سه پل می شناسند و شیراز را با تخت جمشید و پاسارگاد، تبریز در کنار زیبایی هایش برای گردشگران و مسافران یادآور سوغاتی های خوشمزه و آجیل فروشی های پر قدمت است.

تجاوز جنسی به دختر دانشجو در زندان و خودکشی وی

آژانس کُردپا: طی ٣٠ سال حکومت اسلامی ایران در زندان‌های این حکومت نمونه‌های زیادی از آزار و اذیت و شکنجه‌های جسمی و روحی مشاهده و گزارش شده که یکی از انواع این شکنجه‌ها "تجاوز جنسی" می‌باشد. 

آمادگی آلبانی برای اعطای پناهندگی به مجاهدین خلق

رادیو آلمان: دولت آلبانی می‌گوید که "به دلایل بشردوستانه" تصمیم گرفته به ۲۱۰ عضو سازمان مجاهدین خلق پناهندگی سیاسی بدهد. در حال حاضر حدود سه هزار عضو این سازمان در یکی از کمپ‌های پیشین نیروهای آمریکایی در عراق به سر می‌برند.

تبعیض ایرانیان و مراسم نوروز در آلمان

آلمان: برای مراسم نوروز به ایرانی‌ها ماهی قرمز نمی فروشیم!
تبعیض ایرانیان و مراسم نوروز در آلمان
به تدوین: مایکل مبشری 
MICHAEL MOBASHERI 

به نقل از گزارش رادیو اسراییل  در روز 14 مارس 2013«فروشگاههای فروش حیوانات به ایرانیانی که برای مراسم نوروز قصد خرید ماهی قرمز برای سفره هفت سین را دارند، ماهی قرمز نمی‌فروشند.»

برقراری حکومت نظامی در یک روستای اورامان

کردستان میدیا: طی یک ماه گذشته، نیروهای انتظامی پاسگاه دزلی همه روزه به روستای "درکی" از توابع بخش مرکزی سروآباد رفته و ساکنین این روستا را تهدید می‌کنند.

این نیروها ضمن بی‌حرمتی و توهین به ساکنین روستای درکی به آنها اعلام کرده‌اند، هیچ کس حق ندارد از ساعت 10 شب به بعد در بیرون از منازل بوده و تردد کند.

مجلس به مسئولی که قانون را قبول ندارد رحم نکند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مجلس نباید به مسئولی که می گوید قانون و برنامه را قبول ندارم رحم کند گفت: مجلس باید در دم این مسئول را حذف کند چرا که عدم قانون مداری یعنی اخلال در کشور.

پیش نویس قطعنامه محکومیت رژیم اسد در سازمان ملل به دلیل نقض حقوق بشر

شش کشور عربی اردن، کویت، مراکش، قطر، کشور پادشاهی سعودی و امارات متحده عربی روز شنبه شانزدهم مارس پیش نویس قطعنامه ای را به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو، ارائه دادند که به موجب آن ادامه خشونت ها در سوریه محکوم شده است.