۱۳۹۲ تیر ۱۱, سه‌شنبه

رژيم ايران در چنبره تحريمها

هشدارهاي مهره هاي ولي فقيه ارتجاع به آخوند روحاني براي مهار بحران در راس نظام

آخرین گزارشهای مربوط به مصر؛ نقشه راه ارتش

به گزارش رویتر، ارتش مصر پیش نویس و نقشه راه تعلیق قانون اساسی را ارائه کرده است. 

نقشه راه ارائه شده ارتش مصر برای حل مشکلات کشور شامل انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری نیز هست.

بحران اتمی جمهوری اسلامی به دقیقه ۹۰ رسیده است

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی گفته موضوع هسته ای به دقیقه ۹۰ رسیده است.

به گزارش رادیو فردا، غلامرضا آقازاده که به مدت ۱۲ سال ریاست سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی را برعهده داشت، گفت: «موضوع هسته ای به دقیقه ۹۰ رسیده است و هم غربی ها و هم جمهوری اسلامی باید وارد مذاکرات جدی شوند».

آقازاده گفت:« تقریبا همه مسیرها طی شده و اکنون در دقیقه ۹۰ هرکه نفس بیشتری داشته باشد برنده است».

نفوذ هکر ۱۴ساله به سيستم‌های بانکی در ایران

نوجوان ۱۴ساله اي که سيستم هاي امنيتي چند بانک دولتي و غيردولتي را هک کرده بود، اعتراف کرد: مي خواستم به بانک ها ثابت کنم که حفره امنيتي دارند! 

به گزارش خراسان، رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان رضوي، روز گذشته در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي با بيان اين مطلب، افزود: به دنبال اعلام شکايت چند بانک دولتي و خصوصي مبني بر دسترسي غيرمجاز فرد يا افرادي به برخي از اطلاعات بانک، رسيدگي به اين پرونده به سرعت در دستور کار پليس قرار گرفت. 

آب در این شهرها جیره بندی می شود

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای كشور با تشریح برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته برای تامین آب شرب كشور در تابستان امسال گفت: با اینكه در بسیاری از شهرها تنش آبی وجود دارد اما اصفهان، بندرعباس و یزد در صورت عدم رعایت الگوی مصرف با كمبود مواجه خواهند شد.

به گزارش نما، حمیدرضا تشیعی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای تامین آب شرب در تابستان سال جاری گفت:

هشدار آمریکا به بیست شرکت بیمۀ همکار رژیم تهران

 مقامات مالی ایالت نیویورک در نامه‌ای به بیست شرکت بیمه،از آنها خواسته‌اند تا دربارۀ رفتارشان با رژیم ایران در چارچوب تحریم های دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اطلاعاتی ارایه کنند.

به گزارش رادیو فرانسه، بر اساس نتایج تحقیق سرویس‌های مالی ایالت نیویورک، دست کم ٣ شرکت غیرآمریکایی محموله‌هایی را به مقصد ایران بیمه کرده‌اند.

مافیای آخوندی قم تا مرز تجزيه پيش رفت

 محمد يزدي رئيس شوراي‌عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت‌وگو با مهر، روايت خود از جلسه سه نفره با مهدوي‌کني و مصباح و همچنين وضعيت اين جامعه در زمان انتخابات را بيان کرد.

يزدي درباره عملکرد جامعه مدرسين حوزه علميه قم در انتخابات و اختلاف نظر به وجود آمده ناشي از اين موضوع، تصريح کرد:

جوسازی دولت اسلامگرای ترکیه علیه یهودیان

به گزارش خبرگزاری فرانسه،  معاون نخست وزیر ترکیه یهودی‌های مقیم این کشور را به شرکت در سازماندهی تظاهرات علیه رژیم اسلام‌گرای محافظه‌کار ترکیه متهم کرد.

روزنامه حریت به نقل از بشیر آتالای نوشت: حوداث پارک گزی در استانبول توسط یهودیان هماهنگ شده بود و آنها در این وقایع فعال بودند.

مدیر پروژه سینمایی و سواستفاده از دختران خردسال

چندی قبل خانواده دختر بچه 6 ساله ای با مراجعه به کلانتری 25 مشهد با طرح شکایتی راز فعالیت مجرمانه مرد تبهکار را فاش کردند. آنها در شکایت خود به ماموران گفتند: چند روز قبل مرد میانسالی سراغ ما آمد و مدعی شد قصد دارد از دخترمان در یک پروژه سینمایی استفاده کند.

دستکم ۱۳ اعدام پس از انتخابات ریاست جمهوری

حقوق بشر ایران: به گزارش رسانه‌های رسمی‌ ایران چهار زندانی بامداد یکشنبه ۹ تیر ماه در شهرهای کرج و خرم آباد اعدام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا دو پسر جوان به اتّهام تجاوز به عنف در چهار راه گلزار کرج در ملأ عام به دار آویخته شدند. دادیار شعبه شش اجرای احکام کیفری کرج به خبرنگار ایرناگفت :

تماس مقامات واشنگتن با مرسی و ارتش مصر

به گزارش خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا امروز در یک تماس تلفنی با محمد مرسی، همتای مصری خود، نگرانی اش را نسبت به اوضاع مصر به وی اعلام کرده است.

پرزیدنت اوباما که هم اکنون در کشور آفریقايی تانزانیا بسر می برد، به مرسی گفته ما نسبت به اوضاع مصر نگرانيم و آن را از نزديک دنبال می کنيم.

رئیس ‌جمهور آمریکا در این تماس تلفنی از مرسی خواسته به مسایل و درخواست ‌های معترضان مصری پاسخ دهد.

نقشه شوم خامنه ای؛ حزب الله آماده جنگ می شود

جام نیوز: پایگاه خبری لبنانی "النشره" امروز گزارش داد، منابع اسرائیلی ادعا کردند: ارتش اسرائیل به رصد اقدامات حزب الله لبنان در داخل خاک این کشور ادامه می‌دهد و متوجه آن شده است که حزب الله برای رویارویی و جنگی در آینده نزدیک با اسرائیل آماده می‌شود.