۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

تشدید تحریم ها علیه رژیم آخوندی

مذاکرات اتمی رژيم ايران با آژانس بين المللی انرژی اتمی در وين، بدون نتيجه پايان يافت

هشت نفر در رشت و نوشهر (ملاعام) اعدام شدند

هفت زندانی در محوطه زندان مرکزی شهر رشت به دار آویخته شدند.

خبرگزاری هرانا - به گزارش دادگستری کل استان گیلان، جهانگیر گرگیج فرزند افصل، هاشم بهار علی فرزند محمود ، شهرام حسن زاده فرزند عباس ، نعمت رجبی فرزند رمضانعلی ، فرهاد شیرازی فرزند اکبر، محمد زارعی فرزند زین العابدین، تورج امینی فرزند یوسف اسامی اعدام شدگان سحرگاه روز گذشته در زندان مرکزی است. 

متحد رژیم تهران مسئوليت حمله کابل را برعهده گرفت

به گزارش خبرگزاری فرانسه از کابل، گروه گلبدین حکمتیار مسئولیت حمله انتحاری امروز (پنجشنبه) به کاروان نیروهای خارجی در کابل را برعهده گرفت.

زبیر صدیق، سخنگوی حزب اسلامی گلبدین حکمتیار در تماسی تلفنی اعلام کرد: ما این حمله را صورت دادیم و مسئولیت آن را برعهده می‌گیریم.

ناکامی هم‌پیمانان اسد در ممانعت از تصویب قطعنامه

مجمع عمومی سازمان ملل با صدور قطعنامه‌ای بار دیگر رژیم بشار اسد و نیروهای وابسته به حکومت او را محکوم و از مخالفان سوری حمایت کرد. 

از میان ۱۹۳ کشور حاضر ۱۰۷ کشور به این قطعنامه رای مثبت و ۱۲ کشور به آن رای منفی دادند. رای ۵۹ کشور هم ممتنع بود. جمهوری اسلامی، روسیه٬ چین و کره شمالی که به رژیم جنایتکار اسد کمک می کنند، به این قطعنامه رای منفی دادند.

انتخابات؛ حکومت خامنه ای به کام بحران فرو رفته

منصور امان

نهضت رد صلاحیت

فراکسیون آیت الله خامنه ای به گونه هیستریک به برهم زده شدن پروژه خود مبنی بر "مُهندسی معکوس انتخابات" واکُنش نشان می دهد. با ورود آقای رفسنجانی به گود انتخابات، طرح مزبور که بر پایه مُدیریت و تعیین نامزدها شکل گرفته بود، بدون موضوع گردیده و "رهبر" به طور عملی مجبور به کشاندن بازی از پستوهای پنهان امنیتی به صحنه عُمومی شده است.