۱۳۹۳ فروردین ۲, شنبه

نگراني شوراي امنيت از نقض قطعنامه هاي شوراي امنيت توسط رژيم ايران

مانور جنگی دوازده کشور در نزدیکی روسیه


آمریکا و یازده کشور دیگر همزمان با ادامه بحران میان روسیه و غرب بر سر شبه جزیره کریمه، مانور نظامی برگزار می کنند.

نیروهای آمریکا ، اوکراین، ترکیه، ارمنستان، گرجستان و چند کشور دیگر عضو ناتو در این مانور نظامی دو هفته ای در آبهای شرق کشور بلغارستان حضور دارند.

سفیر آمریکا در لهستان نیز اعلام کرد کشورش خود را برای انجام مانور مشترک نظامی با کشورهای جمهوری چک ، مجارستان ؛ اسلواکی ، رومانی و بلغارستان آماده می کند.

رژیم یاغی کره شمالی باز هم موشک شلیک کرد


خبرگزاری فرانسه به نقل از خبرگزاری کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی بامداد شنبه 30 موشک کوتاه برد خود را در دریا آزمایش کرده است.
به گزارش ایرنا، این تازه ترین آزمایش های موشکی کره شمالی است که انتقاد سئول و واشنگتن را بر انگیخته است.

این موشک ها از ساحل شرقی شمال به سمت دریای ژاپن ( دریای شرقی ) پرتاب شده اند و یک سخنگوی نیروهای مشترک دفاعی کره جنوبی گفت که این موشک ها حدود 60 کیلومتر پرواز کرده اند.

توييتر؛ دولت اردوغان درحال عقب نشینی است


فیلترینگ شبکه اجتماعی توییتر توسط دولت اسلامگرای ترکیه با مخالفت های گسترده در داخل و خارج این کشور روبرو شده است. اتحادیه اروپا و آمریکا این اقدام دولت سرکوبگر اردوغان را محکوم کردند.

شبکه فرانس 24 از استانبول گزارش داد که به دنبال مخالفت های داخلی از جمله از سوی دستگاه قضایی ترکیه، دولت به عقب نشینی از تصمیم منع توییتر متمایل شده است.

بسیاری از حقوقدان ها در ترکیه این تصمیم را در تقابل با کنوانسیون حقوق بشر و آزادی های اساسی که ترکیه امضا کننده آن است می دانند و خواستار تجدید نظر در این تصمیم شده اند.

نشانه بازشدن پرونده حقوق بشر علیه رژیم تهران


صدا و سیمای رژیم: سازمان ملل متحد با انتشار گزارش مغرضانه دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شده است وضعیت اقلیت های دینی در ایران وخیم تر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، سازمان ملل متحد روز جمعه بار دیگر دست به انتشار گزارش مغرضانه دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران زد و در این گزارش مدعی شده است که اوضاع اقلیت مسیحی در ایران از هر وقت دیگر وخیم تر شده است.