۱۳۹۱ آبان ۲۴, چهارشنبه

دهها هزار کارگر صنعت فولاد از حقوق خود محرومند

خبرگزاری هرانا - یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نسبت به حقوق از دست رفته ۸۸ هزار نفر از کارگران صنعت فولاد تذکر داد.

این عضو کمیسون صنایع گفت: ۸۸ هزار نفر از کارگران صنعت فولاد مدتی است که حقوق خود را دریافت نکردند.

به گزارش خانه ملت، سید هادی حسینی در نشست علنی روز یکشنبه ۲۱ آبان مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، وزیر اقتصاد، وزیر صنعت و معدن و تجارت و وزیر رفاه و تأمین اجتماعی نسبت به حقوق از دست رفته کارگران صنعت فولاد تذکر داد و گفت: از مسئولین می‌خواهم به مشکلات کارگری رسیدگی کرده و حقوق از دست رفته کارگران صنعت فولاد را بدهد.

ارسال پـارازیت؛ واکنش رژیم به اتهامات فرانسه

صدا و سیمای رژیم: سخنگوی وزارت امـور خـارجه جمهوری اسلامی ایران ادعـای بی اساس سخنگوی وزارت خـارجه فـرانسه درخصوص ارسال پـارازیت روی برنامه های ماهواره ای را رد کرد.

سخنگوی وزارت امـور خـارجه جمهوری اسلامی ایران ادعـای بی اساس سخنگوی وزارت خـارجه فـرانسه درخصوص ارسال پـارازیت روی برنامه های ماهواره ای را رد کرد و گفت: در این خصوص رفتارها و معیارهای دوگانه برخی از دولتهای غربی مثال زدنی است.

رامین مهمانپرست افزود: این گونه اظهارات در حالی است که اخیراً بـرخی از دولتهای غربی اقدام به قطع شبکه های ایرانی از روی ماهواره های وابسته و مرتبط با خود در جهت محروم سازی افکار عمومی کشورها از حقایق و واقعیت ها و جلوگیری از تبادل آزاد افکار و اطلاعات در سطح جهان کرده اند که مصداق بارز نقض حقوق بشر و آزادی جریان اطلاعات است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه تصریح کرد: این دولتها بهتر است بجای هر گونه فرافکنی ، اقدام به پاسخگویی به افکار عمومی درخصوص اقدامات خلاف موازین بین المللی یاد شده و اصلاح در رفتارهای خود بـراساس موازین حقوق بشری که آزادانه به آن متعهد شده اند، کرده و سیاست های خود را تصحیح کنند.