۱۳۹۲ مهر ۱۹, جمعه

١٧ مهر ۱۳۹۲ - از آزادی روزنامه‌نگاران و وب‌نگاران زندانی استقبال می‌کنیم، همه باید فوری و بدون قید و شرط آزاد شوند

گزارش‌گران بدون مرز با خرسندی از سیاست گشایش دولت رئیس جمهور میانه رو، حسن روحانی و آزادی تعدادی از زندانیان عقیدتی در روزهای اخیر، استقبال می‌کند. با این حال گزارش‌گران بدون مرز در این باره مراقب است و همچنان خواهان آزادی فوری بدون قید و شرط همه روزنامه‌نگاران و وب‌نگاران زندانی است که خودسرانه بازداشت و ناعادلانه محکوم به زندان شده‌اند. هم‌اکنون در ایران بیش از چهل روزنامه‌نگار و وب‌نگار در زندان‌ها بسر می‌برند.

جزییات هلاکت 5 تن از نیروهای سپاه در بانه

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای، با تائید خبر شهادت 5 تن از بسیجیان کُرد سپاه بانه در درگیری با ضد انقلاب، جزئیاتی از این خبر را تشریح کرد.

نامه ۲۶ زندانی محکوم به اعدام اهل سنت

نامه ۲۶ زندانی محکوم به اعدام اهل سنت در  زندانهای گوهردشت کرج و قزل حصار در روز جهانی علیه اعدامبیست و شش زندانی محکوم به اعدام اهل سنت در روز جهانی علیه اعدام طی نامه ای از تمامی سازمانهای بین المللی و حقوق بشری خواستار اقدامات جدی و فوری  برای لغو کردن حکم اعدامشان و پایان دادن به اذیت و آزار خانواده هایشان  شدند این نامه جهت ارسال به سازمانهای حقوق بشری و انتشار در رسانه ها و  اطلاع عموم در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است متن نامه به قرار زیر می باشد: