۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

نگرانی روسیه از ورود کارشناسان ناتو به سوريه

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اعلام این که دبیرخانه سازمان ملل با پیشنهاد روسیه مبنی بر همکاری یک کارشناس روس با هیات تحقیق درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه موافقت نکرده است، گفت: توصیه می کنیم که کارشناسان هیچ یک از کشورهای عضو ناتو نیز به سوریه اعزام نشوند. 

کتاب"جنگ با رژیم ایران" در آمریکا منتشر شد

"صراط نیوز" - جفری کمپ به همراه جان آلن گی در کتاب یاد شده با نام "جنگ با ایران؛ نتایج سیاسی، نظامی، اقتصادی" که کمی بیش از یک ماه از انتشار آن می گذرد، نتایج درگیری نظامی با ایران را در سه بعد سیاسی، نظامی و اقتصادی را مورد بررسی قرار داده اند.

کره شمالی یک خط ارتباطی دیگر با کره جنوبی را قطع کرد

کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک خط ارتباطی دیگر خود با کره جنوبی را قطع کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتدپرس، کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک خط ارتباطی دیگر خود با کره جنوبی که به منظور جابجایی کارگران یک مجموعه صنعتی مشترک مرزی استفاده می شود را قطع کرده است.

آمریکا تهدید خامنه ای را رجزخوانی توصیف کرد

آلن ایر سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با دویچه وله، تهدیدهای اخیر خامنه ای را رجزخوانی توصیف کرد و گفت، رجزخوانی ما را به‌ جایی نمی‌ برد.

این سخنگوی آمریکايی در مورد بحران اتمی رژیم تهران نیز گفت،  موضوع هسته‌ای فوریت دارد و همان‌گونه که پرزیدنت اوباما گفت زمان برای مذاکرات و برای یافتن راه‌حل از طریق دیپلماسی نامحدود نیست.

سرکوب مخالفان؛ هشدار وزير دفاع مصر به مرسی

وزیر دفاع مصر درباره نتایج معکوس اتخاذ هرگونه تدابیر فوق العاده در این کشور هشدار داد. 

به گزارش العربیه، سرلشکر عبدالفتاح السیسی درباره اتخاذ تدابیر استثنایی در مصر گفت، این نوع اقدامات ممکن است نتایج معکوس داشته باشد.

دلال اتمی: جمهوری اسلامی مقاومت کند

خبرگزاری فارس: اولین رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دوران پهلوی، جمهوری اسلامی را به‌مقاومت در برابر فشارهای غرب فراخوانده است.

«اکبر اعتماد» در مصاحبه با شبکه چهار رادیو بی‌بی‌سی گفت، جمهوری اسلامی باید در برابر فشارها مقاومت کند و به کشورهای غربی نشان بدهد که می‌تواند از خودش و از منافعش دفاع کند.

پنتاگون: تهدیدات کره شمالی را جدی می‌گیریم

 مشاور مطبوعاتی پنتاگون در اظهاراتی گفت که واشنگتن هشدارهای کره شمالی مبنی بر جنگ افروزی علیه آمریکا را کاملا جدی می‌گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا، جورج لیتل، سخنگوی مطبوعاتی پنتاگون در اظهاراتی تاکید کرد: