۱۳۹۲ فروردین ۲۴, شنبه

گروه ۸ از رژيم آخوندي خواست از فعالیت‌های تروریستی فاصله بگیرد

امريكا بابك زنجاني و بانك وشركت ها ي او را تحريم كرد

يك نبرد طولاني


واشینگتن تایمز :« به قلم جميز موريسون (James Morrison) [معاون سر دبير سياست خارجي]
... جان بولتون، محافظه‌كار آتشين كه در زمان پرزيدنت دبليو بوش سفير آمريكا در سازمان ملل بود، به ندرت كلمات خوبي در رابطه با دولت ليبرال اوباما مي‌گويد، ولي روز پنجشنبه او هيلاري كلينتون، وزير سابق خارجه را مورد تحسين قرار داد.

کره شمالی عبرتی برای رژيم یاغی جمهوری اسلامی

یک سناتور پرنفوذ آمریکايی خواستار برخورد قاطع با رژیم یاغی کره شمالی شد تا عبرتی برای رژیم تهران باشد

سناتور جان مک کين گفت، سانتريفوژهای رژيم تهران در حال چرخيدن هستند. حاکمان ایران اکنون به دقت نحوه برخورد ما با رژیم کره شمالی را زیر نظر دارند.

توفان ژئومغناطیسی فردا زمین را در بر می گیرد

کارشناسان و متخصصان مرکز پیش بینی هوای فضا در سازمان اقیانوسی و اتمسفری آمریکا اعلام کردند پس از وقوع شراره بزرگ خورشیدی صبح پنج شنبه انتظار می رود که طی امروز و فردا ( 24 و 25 فروردین) یک توفان ژئومغناطیسی به زمین اصابت کند.

واژگونی مرگبار مینی ‌بوس معلمان در لرستان

معاون عملیات پلیس راه کشور از واژگونی مرگبار مینی‌بوس حامل معلمان در استان لرستان خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در ساعت 8:30 صبح امروز واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل معلمان در کیلومتر 15 محور بروجرد – ملایر سه مجروح برجای گذاشت که یک تن از مجروحان پس از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داد.

بازداشت یک وبلاگ نویس در کرمانشاه با ضرب و شتم

کمیته گزارشگران حقوق بشر- بر اساس گزارش های واصله، پوریا فرازمند، وبلاگ نویس و فعال سایبری، روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه در کرمانشاه بازداشت شد.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر این دانش آموخته دانشگاه کرمانشاه،

کارشناسان کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه را تأیید کردند

رادیو آلمان: بر اساس تحقیقات دانشمندان ارتش بریتانیا شواهد دقیقی به‌دست آمده که طبق آن در مناقشه سوریه سلاح شیمیایی به‌کار رفته است. این نتیجه نمونه‌برداری از خاک منطقه‌ای در نزدیکی دمشق بوده است.

محاکمه مجدد حسنی مبارک رئیس جمهور سابق مصر

رئیس جمهور  سابق مصر و سایر مقام های پیشین این کشور برای دومین بار محاکمه می شوند. دادگاه عالی مصر در ماه ژانویه دستور محاکمه مجدد حسنی مبارک و سایر مقام های رسمی پیشین این کشور را صادر کرده بود. 

پرز: تردید ندارم اوباما به رژیم تهران حمله می‌کند


رییس جمهوری اسرائیل اعلام کرد که تردیدی ندارد در صورت شکست مذاکرات دیپلماتیک بر سر مساله هسته ای باراک اوباما به رژیم ایران حمله خواهد کرد.