۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

حکم اعدام یک زندانی در شیروان اجرا شد

حکم اعدام یک زندانی در شهر شیروان توسط مقامات قضایی اجرا شد.

به گزارش سایت دادگستری خراسان شمالی فردی به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر که در شهرستان شیروان دستگیر شده بود ، صبح روز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه اعدام شد . نام این فرد در این گزارش اعلام نشده است. حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای سالجاری تا کنون حکم اعدام بیش از 150 زندانی را اجرا کرده است.

کشته شدگان تصادف مرگبار ساوه به 30 نفر رسيد

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور گفت : تعداد کشته شدگان تصادف مرگبار جاده ساوه - تهران به 30 نفر رسید .

سرهنگ پرویز سیاح البرزی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود : ساعت 3 و 55 دقیقه بامداد دیروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری بنز از تعاونی عدل ایلام به علت بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب الودگی در 10 کیلومتری جاده ساوه از جاده خارج شد و به زیر پل سقوط کرد .

وی افزود : در این حادثه 24 نفر در صحنه کشته و 16 نفر نیز مجروح شدند .

سرهنگ البرزی گفت : صبح امروز نیز بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده 6 نفر دیگراز مجروحان در بیمارستان فوت کردند که در کل تعداد کشته شدگان به 30 نفر رسید . هم اکنون مجروحان این حادثه در بیمارستانهای شهید چمران و مدرس ساوه بستری هستند و یک مجروح نیز به بیمارستان ولی عصر اراک منتقل شده است.

امام جمعه اهل سنت کامیاران بازداشت شد

طی روزهای گذشته ملا محسن حسینی امام جمعه اهل سنت شهر کامیاران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ملا محسن حسینی امام جمعه اهل سنت شهر کامیاران و قاضی دادگاه خانواده این شهر طی روزهای گذشته توسط نیروهای امنیتی در کامیاران بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

نامبرده در خطبه های نماز جمعه دو هفته پیش به نمازگرارن اهل سنت این شهر اعلام کرده بود که توسط نیروهای تندروی مذهبی وابسته به دولت مورد تهدید جانی قرار گرفته است و اعلام کرده بود که علی رغم تمام تلاشها جهت وحدت مسلمانان اما طیف افراطی مذهبی وابسته به دولت با کارشکنی های خویش تمام این تلاشها را خنثی می کند.

این روحانی اهل سنت پیشتر نیز به دلایل انتقادات از وضعیت اسفبار مناطق کردنشین و محرومیتها و تبعیضات موجود در این مناطق در خطبه های نماز جمعه بازداشت شده بود.