۱۳۹۲ اردیبهشت ۵, پنجشنبه

نیروهای گارد ساحلی سومالی اعلام کردند 78 تبعه ایرانی را در آب های منطقه ای این کشور بازداشت کرده اند.

به گزارش  سایتعصر ایران، این خبر توسط خبرنگار خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی) در شهر موگادیشو پایتخت سومالی منتشر شده است.

اقدام تحریک آمیز حزب الله با پرتاب پهباد به اسرائیل

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ارتش اسرائیل امروز از منهدم کردن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین در مرز لبنان که قصد ورود به حریم هوايی اسرائیل را داشت، خبر داد.

شهری که آمار طلاق در آن 80 درصد است

 فرماندار كاشمر گفت: 80 درصد ازدواج ها در این شهرستان به طلاق مي انجامد.

سایت پارسینه: مهدي فروزان چهارشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی كاشمر اظهار كرد: براساس آمارهای ارائه شده از سوی اداره ثبت احوال کاشمر اغلب دختران کاشمری در داشتن زندگی مشترک و دائم ناکام بوده اند به گونه ای که قبل از رسیدن به دو سال از یکدیگر طلاق گرفته اند.

برنامه رژیم بعد از بمب اتم، آزمایش موشکی است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه دولت بعد از تثبیت حقوق هسته‌ای، تسخیر فضا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دکتر عباسی در شورای اداری شهرستان نطنز اظهار کرد:

اعدام های گروهی و مخفیانه در زندان مرکزی بیرجند


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»  روز شنبه در یک اقدام قرون وسطایی و ضد بشری تعدادی از زندانیان در زندان مرکزی بیرجند اعدام شد.

اعدام مخفیانه اتباع افغانی در زندان زاهدان تایید شد

خبرگزاری هرانا - اولین روز هفته جاری ۵ زندانی در زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند که رسانه‌های رسمی ایران تاکنون از اعلان آن خودداری کرده‌اند.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، سحرگاه شنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری ۵ زندانی که دو تن از ایشان تبعه کشور افغانستان بودند، در زندان مرکزی زاهدان اعدام شدند. 

اقدام ناپسند (توزیع پول) در جلسه‌ سخنرانی یک‌ کاندیدا

توزیع مبلغ ریالی میان هواداران، بشدت در نظر مردم مذموم و ناپسند است و اگر نامزدهای احتمالی برای جلب اقبال عمومی به این روش‌ها متوسل شوند، نتیجه‌ای معکوس خواهند گرفت.

هلند: رژیم تهران جرائم سایبری مرتکب می شود

به گزارش شهرزاد نیوز، سازمان امنیت هلند در گزارش سالانه خود، به نام سه کشور از جمله رژیم ایران اشاره کرده که به طور سیستماتیک به حملات سایبری برای کسب و جمع آوری اطلاعات در کشورهای دیگر دست می زنند.

آغاز فتنه با درگیری شدید فیزیکی در سخنرانی اصفهان

بولتن نیوز: پس از پایان سخنرانی رئیس جمهور در مراسمی که در سفر استانی دولت تحت عنوان " نقش جوانان در خلق حماسه سیاسی " برگزار می شود بین طرفداران و مخالفان مشایی درگیر شدید فیزیکی رخ داد.