۱۳۹۱ اسفند ۲۹, سه‌شنبه

با آرزوی سرنگونی ظالمان در سال سرنگونی


سردادن شعار مرگ بر دیکتاتوردر سعادت آباد تهران

بنا به گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران هم اکنون تعداد زیادی از مردم و جوانان در یکی از محله های سعادت آباد برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری جمع شده اند.

آینده روشنی برای اقتصاد ایران در سال ۹۲ وجود ندارد

رادیو آلمان: شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد جمهوری اسلامی در آستانه سال نو، مدعی شده که ایران تواسته با کاهش بیشتر سهم درآمدهای نفتی در اداره کشور، یکی از آرزوهای تاریخی ایران را متحقق کند.

مخالفان اسد سفارت جمهوری اسلامی را هدف قرار دادند

به گزارش العربیه، منابع خبری مخالفان رژیم اسد روز سه شنبه اعلام کردند چندین گلوله خمپاره در نزدیکی سفارت رژیم ایران در منطقه " المزه" در مرکز دمشق سقوط کرد.

گزارشی از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در تهران

با تاریک شدن هوا اوضاع خیابان‌های تهران نیز متفاوت شده و در این ساعات هرکسی در هر منطقه‌ای از این شهر که باشد به راحتی صدای انفجار ترقه‌ها و نارنجک‌های دست ساز را از گوشه و کنار می‌شنود. 

درد و رنج معلم بازنشسته زندانی در آستانه عید نوروز


پیام نوروزی معلم بازنشسته زندانی که در آستانه عید نوروز جهت انتشار در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است.
متن پیام نوروزی به قرار زیر می باشد:
نوروز در پیش است خانواده های زیادی بدون سرپرست بوده و سفره غمشان در سفره هفت سین گشوده می شود بچه ها و مادرانی که پدر و شوهرانشان در زندانها بسر برده و با گرانی و فشارهای اقتصادی دست و پنجه نرم کرده و آهی در بساط ندارند .

تبلیغات انتخاباتی اصلاح طلبان حُکومتی و دو ابهام


منصور امان

در حالی که پرونده انتخابات قبلی هنوز گشوده است و سرکوب مُعترضان بدان همچنان ادامه دارد، اصلاح طلبان حُکومتی دست به تدارُک برای شرکت در انتخابات نمایشی بعدی زده اند. آنها در چند بیانیه تبلیغاتی که بر اساس همین سیاست انتشار داده اند، حُجت الاسلام خاتمی را به عُنوان نامزد خویش مُعرفی کرده اند.

احتمال استفاده رژیم اسد از سلاح شیمیايی در حلب


به گزارش خبرگزاری فرانسه از دمشق، رژیم سوریه امروز نیروهای مخالف خود را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه در گزارشی ادعا کرد که تروریستها یک موشک به منطقه ای در شهر حلب در شمال این کشور پرتاب کرده اند که دارای کلاهک شیمیایی بوده است.