۱۳۹۱ اسفند ۲۳, چهارشنبه

يک آرژانتينی به عنوان پاپ جديد انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واتیکان، خورخه ماریو برگوگلیو 76 ساله از آرژانتین به عنوان پاپ جدید انتخاب شد.

تلاش فرانسه برای لغو تحريم تسليحاتی اپوزیسیون سوریه

به گزارش خبرگزاری رویتر، فرانسه امروز اعلام کرد برای لغو تحريم تسليحاتی اپوزيسيون سوريه در اتحاديه اروپا تلاش خواهد کرد. 

لوران فابيوس وزير خارجه فرانسه در این باره گفت، تعادل قوا در سوريه بايد تغيير کند تا بشار اسد بفهمد که نمی تواند با نيروی نظامی پيروز شود. 

دود سفید از دودکش واتیکان؛ پاپ جدید انتخاب شد

شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری از انتخاب پاپ جدید خبر داد.

این شبکه با پخش تصاویری زنده از واتیکان اعلام کرد ناقوس ساختمان اصلی که پاپ در آن برگزیده می شود، به صدا در آمده و دود سفید به علامت انتخاب پاپ جدید از دودکش این ساختمان بیرون آمده است.

ادعای دستگیری سه عضو القاعده در غرب کشور

فرمانده لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه از دستگیری ۳ نفر از اعضای القاعده در مرزهای غربی کشور طی ماه‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، امیر علی حاجیلو فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران بازدیدکننده از مراکز عملیاتی غرب کشور با اشاره به عملکرد این لشکر در ایام دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در حفاظت از مرزهای کشور، گفت:

یکبار دیگر؛ ضدیت آشکار آخوندها با جشن نوروز


یکی از مراجع تقلید قم با انتقاد شدید از برگزاری جشن استقبال از نوروز گفت: مگر می‌شود جشن استقبال از نوروز را اسلامی خواند؟ آیا موسیقی‌ها، رقص‌ها و بی‌بند و باری‌هایی که در این جشن اتفاق افتاده خلاف شرع مقدّس اسلام نیست؟

ایران؛ اوباما وضعیت اضطراری ملی را تمدید کرد

بی بی سی: آمریکا وضعیت اضطراری در ارتباط با ایران را برای یک دوره یک ساله دیگر تمدید کرده است.

دفتر رسانه ای کاخ سفید متن دستور باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا را منتشر کرده که در آن آمده است که فرمان اجرایی برقراری "وضعیت اضطراری ملی در ارتباط با ایران" که از پانزدهم ماه مارس سال ١٩٩٥ برقرار بوده است به مدت یک سال دیگر تمدید می شود.

گوشت کیلویی 30هزار تومان/ دلایل گرانی



در حالی که قیمت گوشت گوساله به کیلویی ۳۰ هزار تومان رسیده است، ریشه‌های آن را در عدم نظارت بر توزیع ، قاچاق و دلالی می‌توان جستجو کرد، اما مسئولان وزارت صنعت کاهش عرضه را عامل اصلی می‌دانند. 

به گزارش فارس، قیمت گوشت قرمز طی یکی دو هفته اخیر با سیر صعودی به قیمت کیلویی 30 هزار تومان رسیده است و قصد پائین آمدن ندارد، این در حالی است که بخش مهمی از سبد غذایی خانوارها بویژه با نزدیک‌شدن به ایام عید را محصولات پروتئینی تشکیل می‌دهد.


سعید سلطانی مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران در خصوص دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز می‌گوید: هیچ نظارتی بر توزیع گوشت از محل تولید تا رسیدن به مصرف‌کننده انجام نمی‌شود، چوبداران و دلالان دام زنده را به قیمت ارزان خریداری می‌کنند اما آنچه به دست مردم می‌رسد گوشت گران است. 

گزارشگران بدون مرز - ایران یکی از پنج دولت جاسوس

بیانیه گزارشگران بدون مرز از ایران به عنوان یکی از دولت های «جاسوس» یاد کردسازمان گزارشگران بدون مرز در روز جهانی مبارزه علیه سانسور اینترنتی از ایران به عنوان یکی از پنج « دولت جاسوس » یاد کرد.

سايت راديو آلمان: رژيم ايران در فهرست بزرگ ترين دشمنان اينترنت


سايت راديو آلمان: رژيم ايران در فهرست بزرگ ترين دشمنان اينترنت رژيم ايران بار ديگر در فهرست بزرگترين دشمنان اينترنت قرار گرفت.