۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

پر و بال دادن تروريستها در بيخ گوش كاخ سفيد


 تلویزیون شبکه یک (رژیم) 27/1/92

پر و بال دادن تروريستهايي كه عامل شهادت بيش از 15 ايراني 15هزار [اشتباه از گوينده رژيم] ايراني هستند در بيخ گوش كاخ سفيد.
همكارم تبريزي گزارش مي‌دهد.
گزارش: تصاويري از ساختمان دفتر تازه تأسيس گروهك تروريستي منافقين 100 متر پايين‌تر از كاخ سفيد.
محلي براي رفت آمد سياستمداران بازنشسته آمريكايي كه از مدتها پيش در جهت كسب منابع مالي براي منافقين فعاليت دارند.
افرداي هم‌چون جان بولتون، معاون سابق دادستان كل در وزارت دادگستري و جيمز جونز، مشاور پيشين امنيت ملي باراك اوباما، كساني كه پيش از اين همكاري مستقيم خود را با اين سازمان علني نمي‌كردند.
حدود يك سال پيش وزارت‌خارجه آمريكا نام اين سازمان را كه بيش از 15هزار شهروند ايراني را به‌شهادت رسانده از فهرست گروههاي تروريستي حذف كرد و اكنون برچسب گروهك تروريستي را از روي آنها برداشتند تا بتوانند به‌طور علني از اين گروهك حمايت كنند محلي را در واشنگتن در اختيارشان قرار دادند تا جلسات و ملاتهاي سياستمداران آمريكايي با اعضاي اين گروهك، رنگ و بوي رسمي‌تري به خود بگيرد. گروهكي كه علاوه بر ترورها و بمب‌گذاريهاي متعدد در داخل ايران طي 8سال جنگ تحميلي از هر نوع خيانت نسبت به مردم دريغ نكرد و در مراحل مختلف جنگ دست در دست صدام مقابل مردم ايران جنگيد.
اما بي.بي.سي فارسي هم براي خوش‌خدمتي به اين سازمان تروريستي سعي كرد با پوشش رسانه‌يي افتتاح اين دفتر به اين گروهك تروريستي به زبان خودش تبريك بگويد
گوينده بي.بي.سي فارسي : حالا اين اتفاق افتاده و دفتر شوراي ملي مقاومت در واشنگتن رسماً باز شده.
با اين اتفاق دولت آمريكا حمايتهايي كه تاكنون در خفا انجام مي‌شد حال بر روي صحنه آمده تا برگ ديگري از دشمني با ملت ايران در كارنامه دولتمردان آمريكايي ثبت شود اين امر در عين حال كه ميزان كينه‌ورزي دولت آمريكا به مردم اين مرز و بوم را ابراز مي‌كند، تهي دستي مطلق آنها در مقابل ملت ايران را نشان مي‌دهد چنان‌كه در ادبيات سياسي تحليلگران مختلف از منافقين به‌عنوان گروهي بي‌سود و پرهزينه ياد مي‌شود.

یک درگیری بزرگ در خاورمیانه در حال ترسیم شدن است


در چنین شرایطی فرصتی تاریخی برای مردم ایران آماده خواهد شد و دیوارهای ترس به سرعت فرو خواهند ریخت و مردم ایران در موقعیتی قرار خواهند گرفت که حاکمان را بزیر بکشند و سرنوشت خود را در دست گیرند.

بعدازظهر امروز آذربایجان شرقی 15 بار لرزید

15 زمین لرزه بعداز ظهر امروز تسوج واقع در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

بزرگترین زمین لرزه 5.2 ریشتر 


به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ها از ساعت۱۵:۰۹
و تا ساعت 17:08 تسوج را لرزاند.

مقام آمریکايی: انفجار تگزاس شبیه یک انفجار اتمی

انفجاری مهیبی که چهارشنبه شب در کارخانه تولید کود در تگزاس مرکزی رخ داد، بیش از 70 کشته و یکصد زخمی بر جای گذاشت و باعث انتشار گازهای سمی و فاضلاب در آن منطقه شد.

اعدام یک زندانی در زندان مخوف رجايی شهر کرج

بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»  صبح روز چهارشنبه یک زندانی در زندان گوهردشت اعدام شد.

وزنه بردار جوان ملی پوش در تصادف جان باخت

تصادف مرگبار امروز در یکی از محورهای روستایی لرستان دو کشته داشت که گفته می شود یکی از کشته ها جهانگیر ملک احمدی وزنه بردار ملی پوش لرستانی است.