۱۳۹۲ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

تشديد فضاي امنيتي در تهران و مختل كردن اینترنت

انتشار اسامي افراد منتقل شده به آلباني از سوي مرتبطين با وزارت اطلاعات آخوندي

ليبرتي-شماره 41 - دولت عراق در يك اقدام ضد انساني از ورود كپسول اكسيژن براي بيماران آسمي ليبرتي جلوگيري مي‌كند

شبکه جاسوسی رژیم در عربستان؛ بازداشت 10 تن دیگر

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریاض، وزارت کشور عربستان امروز اعلام کرد که 10 تن دیگر را به اتهام جاسوسی برای رژیم تهران بازداشت کرده است.

افزایش ۵۰۰ درصدی قیمت دارو

در حالی که هنوز چند روز از حذف ارز مرجع واردات دارو نگذشته وتاکنون دارو به صورت رسمی با ارز مبادله‌ای وارد کشور نشده است،  قیمت انواع دارو در بازار بین ۲۰ تا ۵۰۰ درصد افزایش پیداکرده است.

به گزارش ایسنا، اوایل اردیبهشت ماه سال جاری بانک مرکزی با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرد که دارو دیگر برای واردات ارز مرجع نخواهد گرفت. سازمان غذا و دارو نیز از آغاز روند اختصاص ارز مبادله‌ای به واردات دارو از چند روز پیش خبر داده است.

انتخابات؛ حضور نیروهای ضد شورش در تهران

سایت کلمه: در پی رد صلاحیت احتمالی مشایی و واکنش احتمالی دولت، چهره پایتخت از ساعاتی قبل چهره نظامی به خود گرفته است.

نیروهای امنیتی و ضد شورش از ساعاتی قبل در نقاط مختلف شهر تهران از جمله خیابان ولیعصر، سعادت آباد مناطق شمال و مرکز تهران مستقر شده اند.

اسامی نامزدهای انتخابات فردا اعلام می‌شود

دبیر ستاد انتخابات کشور اعلام کرد، اسامی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری پس از اعلام نظر شورای نگهبان روز چهارشنبه (اول خرداد) از سوی وزارت کشور اعلام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید صولت مرتضوی امروز و پس از پایان فرصت قانونی بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:

رسمیت دادن قانون جنگل در حوزه سلامت و بهداشت

منصور امان

بیماران، سالخوردگان، کودکان و همه شهروندان دیگری که به درمان یا مُراقبت پزشکی فشُرده نیاز دارند، آماج "جهاد اقتصادی" رژیم ولایت فقیه قرار گرفته اند. اعلام حذف رسمی ارز دولتی برای واردات دارو، شمشیری است که حاکمان کشور اینک به قصد سلامتی و جان شهروندان از رو بسته اند و پیامدهای فاجعه بار آن حتی به گُفته منابع رسمی، در حال درنور دیدن جامعه است.