۱۳۹۲ اسفند ۲۷, سه‌شنبه

خيزش جوانان ايران در جشن ملي چهارشنبه سوري عليه ديكتاتوري پليد آخوندي

چهارشنبه سوری و انفجار بمب و نارنجک در خيابان جمهوری تهران

http://begoonaah.files.wordpress.com/2014/03/1902743_278943865599193_917996678_n.jpgبنا به گزارشهای دريافتی، انفجار بمب و نارنجک در خيابان جمهوری در مقابل ساختمان آلومينيوم تهران شروع شده است. با وجود تهديد مزدوران سرکوبگر جمعيت زيادی جمع شده اند.
پاسدار احمد رضا رادان جانشين سرکرده نيروی انتظامی روز گذشته با وحشت زدگی گفت: خط قرمز ما اين است که معابر و ميادين اشغال شوند.

اوکراین: روسیه تهدیدی برای تمدن جهانی است


«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز رسما پیمان الحاق کریمه به فدراسیون روسیه را امضا کرده و از پارلمان این کشور خواست به این طرح رأی مثبت دهند.

در واکنش به این اقدام روسیه، کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا نشست رهبران گروه هفت کشور صنعتی و اتحادیه اروپا را برای بررسی اوضاع اوکراین خواستار شد.

حکم سه بار اعدام برای یک "دکتر متجاوز"


سایت روز نو: مردي كه با معرفي خود به عنوان دكتر داروساز هشت زن و دختر جوان را بيهوش كرده و آنها را مورد آزار و اذيت قرار داده بود با راي دادگاه به سه مرتبه اعدام محكوم شد.

به گزارش خبرنگار ما، اين مرد 54 ساله كه علي نام دارد روز 4 آبان ماه امسال بازداشت شد. او متهم است با معرفي خود به عنوان دكتر داروساز به 31 نفر داروي بيهوشي خورانده و در ادامه اموال‌شان را سرقت كرده است. او همچنين در هشت مورد نيز بعد از بيهوش كردن طعمه هايش كه زنان و دختران جوان بودند به آنها تجاوز كرده است. ماموران پليس آگاهي در بازرسي از مخفيگاه اين مرد بخشي از اموال مسروقه و داروهاي بيهوشي را كشف كردند. او نيز در جريان بازجويي‌ها اتهاماتش را پذيرفت و از سوي شاكيان نيز شناسايي شد.

کارشناسان سازمان ملل به مزار هامون رفتند


جمعی از متخصصان و کارشناسان سازمان ملل به اتفاق شماری از مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست کشورمان روز دوشنبه برای مشاهده میدانی و بررسی آثار ناگوار خشکیدن تالاب بین المللی هامون وارد منطقه سیستان شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان کارشناسان سازمان ملل را که به این استان سفر کرده اند شامل دو کارشناس محیط زیست ، مدیر ارشد دبیرخانه کنوانسیون رامسر مستقر در سوییس و دو مشاور مستقل در موضوعات تالاب معرفی کرد.

ˈخسرو افسریˈ به خبرنگار ایرنا گفت: دکتر احمد علی کیخا معاون حفاظت محیط زیست سازمان محیط زیست کشورمان و شماری از کارشناسان طرح تالاب های ایران، مرکز منطقه ای کنوانسیون رامسر و دفتر عمران سازمان ملل( UNDP) نیز همراه با این هیات در منطقه سیستان حضور دارند.