۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

دولت كانادا همبستگي كامل خود را با مردم ايران براي دستيابي به آزادي از چنگ ديكتاتوري آخوندي اعلام كرد

اعتراض رانندگان شرکت واحد بهمراه خانواده هایشان در مقابل شهرداری تهران

به آتش كشيدن پرچم خرچنگ نشان و فراري داد سفير رژيم آخوندي توسط جوانان لبناني

یک فروند جنگنده ترکیه در مرز سوریه سقوط کرد

ارتش ترکیه دقایقی پیش در بیانیه ای از احتمال سقوط یک فروند جنگنده در مرز این کشور و سوریه خبر داد.

ارتش ترکیه اعلام کرد که ارتباط با این جنگنده در نزدیکی شهر العثمانیه در مرز این کشور با سوریه قطع شده است.

سوریه؛ منابع آمریکايی: توافق‌ محرمانه آمریکا و روسیه

ایسنا: منابع آمریکایی آگاه از جزئیات یک توافقنامه محرمانه میان آمریکا و روسیه برای حل و فصل بحرن سوریه خبر دادند.

به گزارش پایگاه اینترنتی اخبار آسیا، منابع آگاه آمریکایی اعلام کردند: دولت‌های آمریکا و روسیه به طور محرمانه بر سر راهکاری مشترک جهت حل و فصل بحران سوریه که در ماه ژوئن ارائه می‌شود، توافق کرده‌اند.

بازداشت وکیل زندانی سیاسی کُرد محکوم به اعدام

یک وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه آزاد و پیام نور ارومیه، توسط نیروهای امنیتی رژیم بازداشت شد.

به گزارش رسیده به وب‌سایت کُردستان میدیا، روز پنج‌شنبه هجدهم اردیبهشت‌ماه "مسعود شمس‌نژاد" وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه آزاد و پیام‌نور ارومیه، توسط نیروهای امنیتی رژیم بازداشت شد.

بازداشت دو فعال سیاسی و مدنی بهبهانی

خبرگزاری هرانا - در پی تشدید فضای امنیتی و برخورد با فعالین سیاسی در شهرستان ها، جواد ابوعلی و محمد دانایی، دو تن از فعالین سیاسی و مدنی بهبهان بازداشت شدند.

بنا به گزارش تارنمای کلمه، روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ماه جاری، محمد دانایی از فعالین مدنی و سیاسی شهرستان بهبان، توسط نیروهای امنیتی و جواد ابوعلی نیز ۱۹ اردیبهشت، در پی احضاریه تلفنی به دادگاه انقلاب بهبهان بازداشت شد. 

۵ میلیارد دلار دیگر برای تقویت بنیه دفاعی‌ رژیم اسلامی

نمایندگان مجلس مصوب کردند که از معادل ریالی مازاد ارز حاصله نسبت به مبالغ پیش‌بینی شده معادل ریالی پنج‌میلیارد دلار برای تقویت بنیه دفاعی، ‌شامل نیروهای نظامی، و انتظامی و بسیج اختصاص ‌یابد. 

نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۲ با بند ۴ این لایحه موافقت کردند. 

لبنانیها سفیر جمهوری اسلامی را از طرابلس بیرون کردند

سایت عصر ایران: سفیر جمهوری اسلامی در لبنان به دنبال تجمع اعتراض آمیز لبنانی ها، سفر خود به شهر طرابلس در شمال این کشور را نیمه کاره رها کرد.

روزنامه القدس العربی چاپ لندن نوشت: شماری از جوانان خشمگین سنی مذهب در شهر طرابلس در شمال لبنان، "غضنفر رکن آبادی" سفیر رژیم ایران را از این شهر بیرون کردند. 

90 درصد مردم ایران در معرض سیل و زلزله

کارشناس مسئول کارگروه بهداشت و درمان در حوادث غیر مترقبه وزارت بهداشت، با اعلام اینکه ایران از نظر وقوع حوادث طبیعی رتبه ششم دنیا را دارد، اظهارداشت: 90 درصد جمعیت کشورمان در معرض خطرات ناشی از وقوع زلزله و سیل قرار دارند.